Sinds een week de Desire S, prachtig toestel, zeker qua accu echt een verademing. Scherm is ook erg mooi, verder is het echt een aanrader.
Nu heb ik alleen een probleem met mijn wifi hotspot, mijn provider is vodafone NL echter kan ik sinds mijn abbo verlengt heb niet meer met mijn laptop via de desire S op internet. Ze krijgen contact met elkaar maar een web pagina krijg ik niet binnen. Verder werkt internet op mijn telefoon perfect, het lijkt wel of dit sinds pas dan ook is geblokkeerd? Weet iemand hoe dat zit? Mijn vrouw heeft de HD met KPN netwerk en daar kan ik wel mee op t internet.
Bewerkt (24 mei 2011 14:33)
Sinds een week de Desire S, prachtig toestel, zeker qua accu echt een verademing. Scherm is ook erg mooi, verder is het echt een aanrader. Nu heb ik alleen een probleem met mijn wifi hotspot, mijn provider is vodafone NL echter kan ik sinds mijn abbo verlengt heb niet meer met mijn laptop via de desire S op internet. Ze krijgen contact met elkaar maar een web pagina krijg ik niet binnen. Verder werkt internet op mijn telefoon perfect, het lijkt wel of dit sinds pas dan ook is geblokkeerd? Weet iemand hoe dat zit? Mijn vrouw heeft de HD met KPN netwerk en daar kan ik wel mee op t internet.
Sinds een week de Desire S, prachtig toestel, zeker qua accu echt een verademing.
Scherm is ook erg mooi, verder is het echt een aanrader.
Nu heb ik alleen een probleem met mijn wifi hotspot, mijn provider is vodafone NL echter kan ik sinds mijn abbo verlengt heb niet meer met mijn laptop via de desire S op internet. Ze krijgen contact met elkaar maar een web pagina krijg ik niet binnen. Verder werkt internet op mijn telefoon perfect, het lijkt wel of dit sinds pas dan ook is geblokkeerd? Weet iemand hoe dat zit? Mijn vrouw heeft de HD met KPN netwerk en daar kan ik wel mee op t internet.