Ik heb de desire S nu 4 maanden, naar volle tevredenheid overigens. Nu heb ik de telefoon via vodafone aangeschaft, en bemerk ik een aantal beperkingen. Zo kan ik de telefoon niet gebruiken als modem voor bv een latop of pc. Volgens vodafone gaat dit wel, echter zit je dan aan een duur blox abbo.
Ook vind ik de vodafone software te overheersend, ze hebben zelfs de layout volgens vodafone normen aangepast.
Nu is mijn vorige desire een via een web winkel en deze heeft deze beperkingen niet, koppeld met computer en is puur HTC.
Is er een mogelijkheid om de vodafone software van mijn desire te krijgen, liefst zou ik dit bij een winkel of shop doen.
Gr,
Henry
Bewerkt (24 juli 2011 13:37)
Ik heb de desire S nu 4 maanden, naar volle tevredenheid overigens. Nu heb ik de telefoon via vodafone aangeschaft, en bemerk ik een aantal beperkingen. Zo kan ik de telefoon niet gebruiken als modem voor bv een latop of pc. Volgens vodafone gaat dit wel, echter zit je dan aan een duur blox abbo. Ook vind ik de vodafone software te overheersend, ze hebben zelfs de layout volgens vodafone normen aangepast. Nu is mijn vorige desire een via een web winkel en deze heeft deze beperkingen niet, koppeld met computer en is puur HTC. Is er een mogelijkheid om de vodafone software van mijn desire te krijgen, liefst zou ik dit bij een winkel of shop doen. Gr, Henry
Ik heb de desire S nu 4 maanden, naar volle tevredenheid overigens.
Nu heb ik de telefoon via vodafone aangeschaft, en bemerk ik een aantal beperkingen.
Zo kan ik de telefoon niet gebruiken als modem voor bv een latop of pc.
Volgens vodafone gaat dit wel, echter zit je dan aan een duur blox abbo.
Ook vind ik de vodafone software te overheersend, ze hebben zelfs de layout volgens vodafone normen aangepast.
Nu is mijn vorige desire een via een web winkel en deze heeft deze beperkingen niet, koppeld met computer en is puur HTC.
Is er een mogelijkheid om de vodafone software van mijn desire te krijgen, liefst zou ik dit bij een winkel of shop doen.
Gr,
Henry