Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Iemand?
En hoe moet je legaal update via htc desire s?
want heb nog steeds 2.3 en hij kan geen nieuwe versies vinden?
Screenshots nemen kan met een custom rom. Ik weet niet of er ook een app voor bestaat voor een standaard Desire S.
Als je Android versie 2.3.5 hebt met Sense 3.0 dan is dat de meest recente versie.
Peej;247485
Screenshots nemen kan met een custom rom. Ik weet niet of er ook een app voor bestaat voor een standaard Desire S.
Als je Android versie 2.3.5 hebt met Sense 3.0 dan is dat de meest recente versie.
Je wilt screenshots maken zonder usb in de pc te pluggen, wil je ook screenshots maken zonder pc?
kietel me ff kan ik lachen
en je snapt wat ik bedoel screenshots maken met me mobiel zonder dat die ergens aan vast zit zoals pc.
Updaten naar 2.3.5. Dan kan je door de aan/uit-knop en Home-toets in te duwen een screenshot maken
Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk
ja das probleem hij ziet geen nieuwe versie van 2.3.5 :S
dus zit nog steeds vast va 2.3.3
en ik ga hem niet rooten
Hi,
Met Android 2.3.5 en sense 3.0 op je Desire S kun je als volgt schermprints maken:
1. Het juiste scherm te kiezen
2. De "powerbutton“ ingedrukt te houden en vervolgens
3. op de ”homebutton" te klikken
Je hoort het camerageluid en de afbeelding wordt opgeslagen in de map DCIM op je SD-card met de bestandsnaam opgebouwd uit datum en tijd:
(jjjj-mm-dd_uu-min-sec.jpg)
Succes ermee.
Groet,
Alcazar
Je heb dus handmatig gezocht naar updates instellingen over de telefoon en dan updates controlleren ?
Zo ja is je telefoon branded denk ik bij Tmobile, Vodafone of kpn winkel zelf gehaald, Als je dat doet hebben hun ook invloed op de updates kan zijn dat hun hem nog niet hebben goed gekeurd.
hallo allemaal,
Ik had een vraagje…
Ik wil graag screenshots met me mobiel kunnen maken zonder usb aan me pc te pluggen.
Dus gewoon screenshots maken zoals iphone samsung enz.
Iemand enig idee hoe dat te doen?
groets,,