Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Staat toevallig dit nummer ergens anders opgeslagen dan de andere nummers?
Nee, niks geks. Ging daarvoor ook altijd gewoon goed. Sinds laatste update had hij wel meer kuren die na reboot allemaal verdwenen zijn, deze fout blijft echter hardnekkig aanwezig. Heb niks aan instellingen of iets dergelijks veranderd
Hallo,
Ik heb een HTC Desire S en sindskort moet ik iedere keer als een bepaalde contactpersoon mij belt, mijn pincode opnieuw invoeren. Als ik gebeld wordt door deze persoon kan ik hem om te beginnen niet beantwoorden, waardoor ik het gesprek mis. Daarna lockt mijn telefoon zichzelf (alsof je hem opnieuw aangezet zou hebben) en moet ik de pincode ingeven waarna hij weer toegankelijk wordt.
Het rare aan het hele verhaal is, is dat het alleen bij deze ene persoon is. Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg, is ecth verschrikkelijk irritant…niet in de laatste plaats omdat iedere keer als die persoon mij belt, mijn telefoon op slot springt
Groeten