Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoi,
Ik heb versie 2.3.5 en wil graag updaten naar 4.0
Ik heb alles gedaan wat er gezegd wordt maar krijg de hele tijd de foutmelding 171: connector error?
Alle drivers opnieuw geïnstalleerd, niets helpt, op windows 8 computer en windows vista computer niet.
De update gaat niet verder, de telefoon heeft geen verbinding meer met de computer.
Uiteindelijk krijg ik in mijn beeld scherm van de telefoon de tekst ***locked***.
Wie weet wat te doen??
Stroper
Hoi,
Ik heb versie 2.3.5 en wil graag updaten naar 4.0
Ik heb alles gedaan wat er gezegd wordt maar krijg de hele tijd de foutmelding 171: connector error?
Alle drivers opnieuw geïnstalleerd, niets helpt, op windows 8 computer en windows vista computer niet.
De update gaat niet verder, de telefoon heeft geen verbinding meer met de computer.
Uiteindelijk krijg ik in mijn beeld scherm van de telefoon de tekst ***locked***.
Wie weet wat te doen??
Je zal er wel niets meer aan hebben maar voor wie dit nog proberen wil. Start de Ruu.exe als administrator. Zodra het eerste scherm in beeld komt ga naar Gebruikers/Administrator/AppData/Local en zoek de laatste directory die daar zojuist gemaakt is, zoek daar in de onderliggende folders naar een bestand Rom.zip. Verander de naam in PG88IMG.zip. Plaats dat bestand op de root van je SD en ga naar het gewone bootmenu. De hboot gaat nu de zip onderzoeken, duurt wel even, en dan vragen of je wil updaten. Werkt standaard, met S- On en Off.
Als je daarna S-off wil krijgen download HTC Bootloader Unlock van Kingo https://www.kingoapp.com/htc-bootloader-unlock.htm. Installeer en draai het, kan een keer mislukken maar dit zal werken. Als je geen verbinding krijgt heb je niet de originele kabel of goede USB drivers, HTC Sync.
Daarna kan je rooten met Kingo Root for Windows en Custom Roms draaien of doorgaan met 4.04 geroot.
Is er ook al 4.2?