Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Manon9214;364316
Hallo,
Vanochtend is mijn HTC van mijn nachtkastje afgevallen, niks aan de hand leek op het eerste geval, geen enkele schade te bespeuren alleen hij gaat niet meer aan.. Dacht eerst die is misschien wel leeg maar de oplader pakt die niet meer. Wat kan het zijn? Kan me niet voorstellen dat die kapot is van die kleine val en als dit wel het geval is, is het echt een bagger telefoon. Iemand suggesties wat ik kan doen?? :angel:
Alvast bedankt!!!
ik heb precies het zelfde probleem, mijn htc desire x zit al 2 dagen in de oplader en het oranje lampje brand ook al 2 dagen maar hij gaat maar niet aan. ik denk dat het iets met de baterij/accu is. of de poort. het lampje doet ook vreemd. ik hoop dat iemand snel iets weet!
Hallo,
Vanochtend is mijn HTC van mijn nachtkastje afgevallen, niks aan de hand leek op het eerste geval, geen enkele schade te bespeuren alleen hij gaat niet meer aan.. Dacht eerst die is misschien wel leeg maar de oplader pakt die niet meer. Wat kan het zijn? Kan me niet voorstellen dat die kapot is van die kleine val en als dit wel het geval is, is het echt een bagger telefoon. Iemand suggesties wat ik kan doen?? :angel:
Alvast bedankt!!!