Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

snowbirdd

snowbirdd

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2013
  • 18:26

Ik ben al even aan het zoeken maar vind niet echt de juiste informatie.
Ik krijg bij mijn htc een opstart scherm van T-mobile, ook staan er vaste apps hiervan op die ik eigenlijk niet nodig hebt. Ik heb gelezen dat je kunt rooten , of een custom rom. Of iets over Odin?
Kan iemand hier duidelijke info over geven , of een goede tutorial of instructies?

Alvast bedankt!

Bewerkt (21 mei 2013 13:42)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2013
  • 18:29

Je kunt rooten en daarna standaards apps eraf gooien, je kan hier door wel je garantie verliezen en odin is trouwens iets voor samsung. Verder custom roms zijn dus roms die door developers zijn gemaakt en op xda website staan bijv, wat je sinds android 4.0 heb dat je apps kan bevriezen en uitschakelen zo gebruiken ze niks meer en zie je ze niet meer in start menu. Tmobile scherm krijg je alleen weg door een custom rom, maar goed daar heb je toch niet zo last van dat is zo weg zo vaak herstart je niet lijkt me.

snowbirdd

snowbirdd

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2013
  • 19:35

Dit is waar dit stoort me niet echt, maar er stonden ook apps op van t-mobile. Ik heb deze nu ‘uitgeschakeld’ maar echt weg zijn ze dus niet, alleen niet meer zichtbaar. Dit zou met een custom rom weg te krijgen zijn dan?
Alvast bedankt voor de info!

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2013
  • 08:52

Ja aangezien je dan je hele android vervangt met andere software erop, maar als je ze niet meer ziet uitgeschakeld zijn kan je toch niet meer aan storen ?. Je ziet ze niet meer Ze staan uitgeschakeld dus gebruiken ook niks.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.