Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb het toestel, maar nog geen update. Lijkt eerst uit te rollen in oost-Europa en volgens reacties op xda kan het tot 45 dagen duren tot het wereldwijd verspreid is. Dus ook nog geen ervaringen.
Edit:
Sommige mensen lijken last te hebben van geluidsproblemen(via de headset), nog maar even afwachten dus.
1ne kant wel raar dat ze geen android 4.1.2 deden oke het voegt weinig toe maar als je toch bezig ben doe het dan gelijk met de laatste update.
Mijn vriendin heeft dit toestel, heeft vanmiddag de update ontvangen. Er is naast de standaard update changelog niet super veel anders dan verwacht. Toestel draait er goed op.
Ik heb hem hier nu ook binnen op mijn Duitse toestel. Geen problemen tot dusver. Ligt het alleen aan mij of is het standaard toetsenbord kleiner geworden?
Ik heb de update ook gehad.En geïnstalleerd maar het geluid is echt heel slecht geworden na die update. Echt vaag.
Hallo,
Ik zou graag willen weten of er een update komt voor de HTC desire X naar android 4.2 en HTC sense 5 zo ja wanneer?
Mvg joachim
joachim.dene@gmail.com
Ik weet niet of ik het in de juiste plaats heb getypt sorry daarvoor
bose321
Hallo,
Ik zou graag willen weten of er een update komt voor de HTC desire X naar android 4.2 en HTC sense 5 zo ja wanneer?
Mvg joachim
joachim.dene@gmail.com
Ik weet niet of ik het in de juiste plaats heb getypt sorry daarvoor
Dus wie heeft dit toestel en heeft de update al ontvangen ?, wat zijn de ervaringen of direct al nieuwe problemen misschien ?.HTC rolt Android 4.1.1 en HTC Sense 4+ uit naar HTC Desire X - Tablets en telefoons - Nieuws - Tweakers