Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

a.deleeuw

a.deleeuw

• Lid sinds 01 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2013
  • 17:12

Hi allemaal,

Sinds ik een week geleden de nieuwe HTC software heb geïnstalleerd (VERSIE 4.1.1) op mijn HTC Desire X, heb ik problemen met mijn geluid als ik muziek luister met oordopjes (met speaker werkt het nog prima). Het geluid klinkt hol en ver weg. Totaal niet zoals het hoort te klinken. Ik heb al met meerdere oordopjes getest en fabrieksinstellingen herstelt (hard reset), maar niets helpt. HTC zelf raadt aam om de telefoon op te sturen voor reparatie, maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er iets stuk is aan mijn telefoon aangezien ik nooit problemen heb gehad, pas sinds de nieuwe software update. Verder heb ik de telefoon ook niet laten vallen of iets dergelijks. De telefoon kan toch niet vanuit het niets stukgaan lijkt me?
Hopelijk kan iemand mij meer vertellen over dit probleem.

Groetjes Afra

smells

smells

• Lid sinds 01 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2013
  • 23:02

Ik heb daar ook last van. Wie helpt ons

Jellec

Jellec

• Lid sinds 21 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 19:30

Helaas hier ook al hetzelfde probleem.
Het kan inderdaad niet aan de telefoon liggen lijkt mij omdat het direct naar een update is gebeurt. Iemand die hier al een oplossing voor heeft of wanneer er een nieuwe update komt die dit probleem oplost?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.