Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

moet alles dubbelklikken en maakt vreemde geluiden en wil niet omhoog of opzij scrollen (4)

dikkeprima

dikkeprima

• Lid sinds 23 oktober 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2014
  • 19:26

hoi

mijn telefoon werkt niet zoals het moet

als ik hem opstart moet ik de pincode invoeren en moet ik alle getallen dubbelklikken

als ik iets wil aanklikken moet ik ook dubbelklikken en als je in dat menu komt kun je niet naar beneden of opzij scrollen
zoals bijvoorbeeld bij instellingen kom ik niet verder dan 1/4 en verder maakt hij vreemde geluiden zoals blub en trilt hij bij alles wat je er mee doet

als hij in de standbij komt en je hem weer wil openen door aan de ring te trekken dan wil dat niet door dit probleem

bij de fabrieks instellingen kun je niet komen doordat hij niet wil scrollen en naar fabrieksinstellingen terugzetten via de volume/aanknop heeft ook niet geholpen

mocht iemand iets weten

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 23 oktober 2014
  • 22:27

Dus je kunt geen factory reset doen in fastboot tenminste wat ik zo begrijp uit je verhaal.

dikkeprima

dikkeprima

• Lid sinds 23 oktober 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2014
  • 06:07

Fabrieksgegevens herstellen met de telefoonknoppen

Als u de telefoon niet kunt inschakelen of u hebt geen toegang tot de telefooninstellingen, kunt u de fabrieksgegevens ook met de knoppen op de telefoon herstellen.

Als de telefoon is uitgeschakeld, houdt u de toets VOLUME OMLAAG ingedrukt, en drukt u kort op de AAN/UIT-toets.
Wacht tot het scherm met de 3 Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de toets VOLUME OMLAAG los.
Druk op VOLUME OMLAAG om OPSLAG WISSEN te kiezen en druk vervolgens op AAN/UIT.
Druk op VOLUME OMHOOG om het herstellen van de fabrieksinstellingen te starten.

dit heb ik geprobeerd maar zonder resultaat

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 oktober 2014
  • 09:02

nee wat ik bedoel is zet je telefoon helemaal uit houd vervolgens de volume down en powerknop net zo lang ingedrukt tot dat je in de bootloadermode zit en daar heb je weer een optie factory reset.

scrollen doe je met de volume knop selecteren met de powerknop.

lukt dit ook niet dan zou ik als je nog garantie hebt op je desire x hem wegbrengen voor reparatie.

zie afbeelding.

Bijlage:

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.