Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb het probleem eveneens, meestal krijg ik wel een melding, af en toe gebeurd het wel eens dat ik ineens via m'n balk bovenin zie dat ik een bericht heb zonder melding, of moet ik in m'n berichten kijken…
Hallo,
Ook ik heb last van dit probleem. Met name de sms-jes van mijn voicemail komen binnen zonder notificatie. Aangezien ik mijn toestel zakelijk gebruik is dit niet zo handig….
Daarom net “SMS Notifier” geinstalleerd. Hopelijk heeft dit effect. Over een paar dagen zal ik laten weten of het gewerkt heeft.
Ook ik heb ditzelfde probleem. Hopelijk is hier een oplossing voor te vinden. Treed dit probleem ook op als je bijv. Handcent gebruikt?
Het lijkt erop dat de Desire Z hetzelfde probleem heeft als dat ik momenteel heb met mijn Desire HD, ik heb hier ook een draadje over dit probleem lopen:
http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire-hd/11849-desire-hd-inconsistente-sms-notificaties.html
Na het systeem update krijg ik soms wel en soms niet geen meldings geluid van een sms bericht