Ik heb sinds een maand of 2 een Desire Z tot volle tevredenheid op 1 probleempje na: Als ik hem koppel met mijn parrot MKi9200 koppelt ie hem alleen als “headset” waardoor ik geen geluid heb over mijn speakers, ook het telefoonboek is niet volledig??? De parrot is inmiddels voorzien van een update, maar probleem blijft.
In mijn andere auto zit een parrot ck3100 en daar ondervindt ik geen problemen mee.
weet iemand hier een oplossing voor??
Bewerkt (23 februari 2011 11:16)
Hallo, Ik heb sinds een maand of 2 een Desire Z tot volle tevredenheid op 1 probleempje na: Als ik hem koppel met mijn parrot MKi9200 koppelt ie hem alleen als "headset" waardoor ik geen geluid heb over mijn speakers, ook het telefoonboek is niet volledig??? De parrot is inmiddels voorzien van een update, maar probleem blijft. In mijn andere auto zit een parrot ck3100 en daar ondervindt ik geen problemen mee. weet iemand hier een oplossing voor??
Hallo,
Ik heb sinds een maand of 2 een Desire Z tot volle tevredenheid op 1 probleempje na:
Als ik hem koppel met mijn parrot MKi9200 koppelt ie hem alleen als “headset” waardoor ik geen geluid heb over mijn speakers, ook het telefoonboek is niet volledig???
De parrot is inmiddels voorzien van een update, maar probleem blijft.
In mijn andere auto zit een parrot ck3100 en daar ondervindt ik geen problemen mee.
weet iemand hier een oplossing voor??