Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Twanhtcdesirez;113914
Heu,
Heb de desire z nu ong een maandje en ben wat probleempjes tegen gekomen en ik vroeg me af of andere dit ook hebben.
probleem 1:
Wanneer ik een smsje typ, dan springt hij onder het typen soms opeens omhoog om in het bestaande gesprek te kijken, ik moet dan weer omlaag scrollen, en weer aantikken om verder te kunnen typen. Dat heb ik als ik het qwerty gebruik maar ook gewoon het touchscreen. Iemand anders die dit ook heeft??
Probleem 2:
Hij zet zichzelf op een soort gelijk doorschakelen naar voicemail stand. Dat doet ie niet altijd maar heb al een paar keer gehad, dat ik niet gebeld werd maar dat ik 10 sec later opeens een berichtje krijg van voicemail dat ik een gesprek heb gemist terwijl die helemaal niet in beeld kwam. Ook mijn vriendin zei dat ze gelijk werd doorgeschakeld naar mijn voicemail. Iemand anders die dit heeft??:confused:
Nou dit was het, ik hoop dat iemand er wat op weet, of zelf ook heeft die evt zou kunnen helpen.
gr, twan
nr1
Is me weleens gebeurd maar dacht dat het kwam omdat ik delete ofzo inhield om regel te wissen.
heb er verder geen aandacht aan gegeven. En gebeurt niet vaak dus niet storend.
Nr 2: Heb ik ook als ik me netwerkmodus op gsm/wcdma heb staan. Die nu gezet op alleen gsm,
daarna is het niet meer voorgekomen. Merk ook dat ik met alleen gsm beter ontvangst heb op sommige plekken.
Bijv als ik hier op de bank zit heb ik met gsm/wcdma maar 2 streepje en met alleen gsm volluit.
Het is raar maar waar
Oh oke, nou ik heb zelf wel hidus dat zal het wel zijn.
Zit nu alleen te twijfelen om hem te verkopen/ruilen tegen een hd, maar zou dit een slimme zet zijn?
Ik heb eveneens de Z, en herken probleem 1 maar al te goed. Is vrij vervelend, maar laat het zo aangezien ik dolenthousiast ben over mijn toestel. (had eerst een Nokia N97 dus dan ben je al snel blij…) Probleem 2 heb ik gelukkig niet. Wel ben ik tot de conclusie gekomen dat het fysieke toetsenbord minder wordt gebruikt dan verwacht, omdat de touch akelig nauwkeurig werkt. Wat dat betreft zou je haast over kunnen naar de HD, maar dat is natuurlijk aan jou… Persoonlijk zou ik even wachten tot de net bekendgemaakte lijnen van HTC er zijn, gezien die behoorlijk snellere processoren hebben…
prbleem 1: dan had ik ook soms
toen raakte ik pre ongeluk met 1 vinger het scherm aan, waardoor hij naar boven scrolde
prbleem 2 : heb ik niet
Bij probleem 1: Raak je dan niet per ongeluk dat kleine touchpadje aan?
Probleem 1 heb ik ook last van het vind het erg hinderlijk. Het is niet omdat ik mijn touchscreen of touchpadje aanraak. Ik heb het soms ook in mijn hoofdmenu. Dan scrolt hij opeens door de tabbladen.. Erg irritant! Heb de telefoon pas een maandje, dus het valt me erg tegen! Maar ik denk dat het software matig een probleem is, aangezien het touch screen verder wel prima werkt!
Heb hem laatst opgestuurd want mijn micorfoon was kapot. Heb toen ook dit probleem aangegeven.. Daar hebben ze niets aan gedaan. Bij HTC sturen ze ook geen reparatie rapport mee waarin staat aangegeven wat er gedaan is.
Iemand die wel een oplossing heeft?
Heu,
Heb de desire z nu ong een maandje en ben wat probleempjes tegen gekomen en ik vroeg me af of andere dit ook hebben.
probleem 1:
Wanneer ik een smsje typ, dan springt hij onder het typen soms opeens omhoog om in het bestaande gesprek te kijken, ik moet dan weer omlaag scrollen, en weer aantikken om verder te kunnen typen. Dat heb ik als ik het qwerty gebruik maar ook gewoon het touchscreen. Iemand anders die dit ook heeft??
Probleem 2:
Hij zet zichzelf op een soort gelijk doorschakelen naar voicemail stand. Dat doet ie niet altijd maar heb al een paar keer gehad, dat ik niet gebeld werd maar dat ik 10 sec later opeens een berichtje krijg van voicemail dat ik een gesprek heb gemist terwijl die helemaal niet in beeld kwam. Ook mijn vriendin zei dat ze gelijk werd doorgeschakeld naar mijn voicemail. Iemand anders die dit heeft??:confused:
Nou dit was het, ik hoop dat iemand er wat op weet, of zelf ook heeft die evt zou kunnen helpen.
gr, twan