Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

HTCDAF

HTCDAF

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 10:11

Hallo beste gebruikers,

ik ben hier nieuw op het forum (nog geen 5 minuten oud :p ) en heb na een week uitvoerig studeren van dit forum nog een paar vragen.

soms zie ik gewoon door de bomen het bos niet meer.

ik ben nu in het bezit van een (pauper) LG GW300.
de HTC desire Z word deze week nog besteld, hoop hem volgende week in ontvangst te nemen, na waarschijnlijk een boel gezeur met nummerbehoud :p.

maar enkele vragen dus, over S-off, rooten, overclocken flashen en al het andere gezeur.

Wat ik eigenlijk wil met de telefoon is overklokken (naar 1,2 Ghz) en af en toe eens een backup maken van de telefoon inclusief alle muziek, afbeeldingen, berichten etc.
moet hiervoor S-off gebeuren? en is er ergens een makkelijke handleiding voor het overclocken? :confused:
En waarom zou ik flashen naar een custom ROM als aan het eind van deze maand waarschijnlijk android 2.3.3 naar de DZ komt? ik weet nog geen van de standaard apps van de DZ dus weet ook niet of ik ze wil verwijderen (dat doe je toch met S-off?)

Help! :eek:
is er nergens een samenvatting met daarin in 1 of 2 zinnen de betekenis van de woorden en waar je het voor gebruikt? en is er ook nog een specifieke volgorde?

waarschijnlijk een heleboel domme vragen, die je misschien ook nog met de zoekfunctie kon beantwoorden maar doe het liever zo.

thanks!

HTCDAF
(HTC van de telefoon, DAF van de vrachtwagen)

Bewerkt (22 juni 2011 10:11)
HTCDAF

HTCDAF

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 19:07

niemaaaand??

Bewerkt (23 juni 2011 19:07)
rephaia

rephaia

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 771
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 19:12

HTCDAF;182638
Hallo beste gebruikers,

ik ben hier nieuw op het forum (nog geen 5 minuten oud :p ) en heb na een week uitvoerig studeren van dit forum nog een paar vragen.

soms zie ik gewoon door de bomen het bos niet meer.

ik ben nu in het bezit van een (pauper) LG GW300.
de HTC desire Z word deze week nog besteld, hoop hem volgende week in ontvangst te nemen, na waarschijnlijk een boel gezeur met nummerbehoud :p.

maar enkele vragen dus, over S-off, rooten, overclocken flashen en al het andere gezeur.

Wat ik eigenlijk wil met de telefoon is overklokken (naar 1,2 Ghz) en af en toe eens een backup maken van de telefoon inclusief alle muziek, afbeeldingen, berichten etc.
moet hiervoor S-off gebeuren? en is er ergens een makkelijke handleiding voor het overclocken? :confused:
En waarom zou ik flashen naar een custom ROM als aan het eind van deze maand waarschijnlijk android 2.3.3 naar de DZ komt? ik weet nog geen van de standaard apps van de DZ dus weet ook niet of ik ze wil verwijderen (dat doe je toch met S-off?)

Help! :eek:
is er nergens een samenvatting met daarin in 1 of 2 zinnen de betekenis van de woorden en waar je het voor gebruikt? en is er ook nog een specifieke volgorde?

waarschijnlijk een heleboel domme vragen, die je misschien ook nog met de zoekfunctie kon beantwoorden maar doe het liever zo.

thanks!

HTCDAF

AndroidWorld Wiki Hoofdmenu - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

Bewerkt (23 juni 2011 19:12)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 19:20

HTCDAF;182638

thanks!

HTCDAF
Het zou toch wel prettig zijn als je eerst zelf wat moeite doet om dingen op te zoeken hier op het forum.

Bewerkt (23 juni 2011 19:20)
pascal08

pascal08

• Lid sinds 06 maart 2011
  • Berichten 152
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 19:39

Waarom zou je gelijk willen overclocken, rooten en flashen? Het hangt er natuurlijk totaal vamaf wat je wilt met je telefoon. Ik heb mijn telefoon geflasht, omdat ik baalde van de lag en standaard interface. Gelukkig hoef je daarvoor niet per definitie te rooten en flashen en al helemaal niet over te clocken. Ik raad je aan om gewoon eerst je telefoon goed te testen. Ik ken namelijk genoeg mensen die wél erg tevreden zijn met hun telefoon out-of-the-box. Mocht je toch graag willen pielen met ROMs dan kan je het beste gewoon zoeken naar een ROM die jou het beste lijkt en daarvan de tutorial te volgen. Nog één maar, flashen is verslafend!

Bewerkt (23 juni 2011 19:39)
HTCDAF

HTCDAF

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 20:26

Thanx for de reacties!
Ja ik wil eigenlijk gewoon dat die snel is, dus daarom leek mij 1,2 ghz een mooie snelheid.
maa rik zal hem eerst eens goed uittesten als ik hem heb, en eerst een week spelen en alle apps erop zetten die ik zoizo wil.

thanx!

Bewerkt (23 juni 2011 20:26)
HTCDAF

HTCDAF

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 10:47

Postbode is onderweg, abbo word 7 juli aangesloten. ben benieuwd!

Bewerkt (2 juli 2011 10:47)
HTCDAF

HTCDAF

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 17:21

HAllo,

nou de telefoon is nu sinds zaterdag in huis, wat een prachtig toestel!
donderdag gaat het abbonement in, maar via wifi zit ik al op internet.

ik heb nog een paar vraagjes:

Kan ik ergens mappen openen zodat ik in de docu van mijn SD kan kijken? ik kan het wel erop opslaan maar in de mappen bladeren?
is er een applicatie die het batterij leven beter controleert?

Bewerkt (4 juli 2011 17:21)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 19:44

Ook weer even in het forum zoeken of in de market zelf…… op beide kom je genoeg mogelijkheden tegen.

Bewerkt (4 juli 2011 19:44)
Peej

Peej

• Lid sinds 15 mei 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2011
  • 16:52

Gewoon een file explorer downloaden uit market. Neem aan dat er HTC Hub op zit? Daar kan je een batterij widget downloaden die ‘accu’ heet en dan kan je de widget op je scherm plaatsen waar het percentage te zien is en als je erop drukt de temperatuur, millivolt, en conditie van de batterij.

Bewerkt (5 juli 2011 16:52)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.