Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dit heb ik ook wel eens.
Een herstart van je telefoon helpt vaak om ze weer in je galerij te krijgen.
Als dit niet werkt moet je de SD kaart even verwijderen en opnieuw in de telefoon stoppen.
Ik heb verder geen idee om dit probleem helemaal op te lossen.
sdresscan is een app die alles weer terug zet
Ik had hetzelfde probleem. Na herstarten - en schoonmaken van de sd-card - waren de foto's weer zichtbaar tot ze na een tijdje (paar dagen) weer verdwenen. Ik heb uiteindelijk een nieuwe sd-card gekocht, hierna waren de problemen opgelost.
Ik gebruik Quickpic. Eerder was ik ook foto's kwijt. Nieuwe SD werkte niet bij mij. Nu geen problemen meer.
Desirez;209888Ook ik ben een gelukkige gebruiker van QuickPic, werkt als een trein!
Ik gebruik Quickpic. Eerder was ik ook foto's kwijt. Nieuwe SD werkte niet bij mij. Nu geen problemen meer.
Ik gebruik nu ook quickpic daar verlies ik geen foto's!
is een bekent probleem van die app.
Quickpic heeft daar geen last van.
Interessant om te horen, had dit probleem ook dus ga Quickpic maar eens proberen.
Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV
Website:
http://www.joostslager.nl
ik heb het zelfde probleem ook een paar keer gehad maar niet alleen met foto's maar ook met filmpjes. ben nu quickpic aan het installeren even kijken of dat helpt.
EDIT:
ja het werkt echt!
hallo,
ik heb een probleem met mijn HTC desire Z. Ik heb dus laatste vakantie heel veel foto's met mijn mobiel gemaakt, daar kon ik ze gewoon allemaal bekijken maar nu heb ik een probleem soms kan ik ze bekijken en soms zijn ze gewoon niet zichtbaar (ze zijn er dus niet) hoe kan ik ze voor altijd zien?
gr Luc