Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
steven liesenborgs;215196
hoi ik heb een desire z en zou hem willen rooten… maar ik heb al 2 weken zitten zoeken op internet maar vind niet echt iets wat ik snap fzo of over mijn versie :s ik heb android 2.3.3 htc sense 2.1 en softwarenummer 2.42.405.2 kan iemand me helpen ik zou gewoon een custom rom willen draaien zo nu en dan omdat een uiterlijk me nogal snel verveelden dan zet ik er gewoon een andere op :p
dank bij voorbaat,
groetjes
ik heb een aantal dagen geleden ook een forum geplaatst en kreeg ik ook diezelfde link toegestuurd, heb precies zelfde gegevens als jou , ik heb hier en daar op internet lopen lezen blijkt dat wij hem nog niet kunnen downgraden ( correct me if am wrong), ik wil hem namelijk rooten omdat ik die standaar apps zwaar iiritant vind.. maar als iemand een oplossing heeft maak je me een gleukkig man van.
ik zie wel een link
Downgrade G2 (2.3.X) & DZ (2.3.X) & mT4g (2.3.4) & DHD w/ S-ON to Stock Froyo - xda-developers
maar lijk me sterk aangezien ik hier bijna niks over gelezen heb?
sahebali;235686
ik zie wel een link
Downgrade G2 (2.3.X) & DZ (2.3.X) & mT4g (2.3.4) & DHD w/ S-ON to Stock Froyo - xda-developers
maar lijk me sterk aangezien ik hier bijna niks over gelezen heb?
sahebali
ik heb hier en daar op internet lopen lezen blijkt dat wij hem nog niet kunnen downgraden
I have a HTC Desire Z.
I have a number 2.42.405.2 software (Android 2.3.3) I can use this guide?
AntwoordDus het kan wel
Yes, you can. I just tried that on my HTC Desire Z/Vision
Moet wel kunnen maar vind jammer dat er nog geen nederlandse tut is!Ik ben een leek en heb t al een paar keer door gelezen maar het is best wel pittig!Wil staks niet met een gebrickte desire z zitten
ik loop in het begin al vast
Heb je adb gedownload? weet je hoe het werkt? Nee anders had je de vraag niet gesteld.
want dat moet je dus in adb invoeren.
http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos-geen-vragen-plaatsen/8997-howto-installeer-adb-2-stappen-op-je-windows-computer.html
http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos-geen-vragen-plaatsen/8551-how-download-installeer-android-sdk.html
C:\Windows\system32>“C:\Program Files (x86)\Android\android-sdk\platform-tools”\
Lees de thread op xda nou eens helemaal door je kunt leren van wat andere vragen.
ja daar was ik ondertussen achter ben dr mee bezig
ADB is gelukt
SDK is gelukt
ik heb nu 2 mappen
Platforms en Platform- tools
hij zegt alles unzippen en dan in Platform-tools zetten
daarna zegt hij place the fre3vofile inside of the fre3vo.zip file and the misc_version file inside the misc_version_01.zip file in your platform-tools directory ?????
is dat de zelfde map nee toch?
hoi ik heb een desire z en zou hem willen rooten… maar ik heb al 2 weken zitten zoeken op internet maar vind niet echt iets wat ik snap fzo of over mijn versie :s ik heb android 2.3.3 htc sense 2.1 en softwarenummer 2.42.405.2 kan iemand me helpen ik zou gewoon een custom rom willen draaien zo nu en dan omdat een uiterlijk me nogal snel verveeld
en dan zet ik er gewoon een andere op :p
dank bij voorbaat,
groetjes