Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

smotz

smotz

• Lid sinds 05 november 2011
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 26 april 2012
  • 19:37

Bij mijn HTC desire z was de oorspeaker defekt
heb m bij de KPN reperatie ingeleverd en nadat ze de reparatie uitgevoerd hebben
belden ze me op dat er geen originele rom op mijn HTC zat en de telefoon niet afgemeld kon worden via HTc
ze hebben de oor speaker weer terug geplaatst
en mij de telefoon weer terug gegeven ik moet weer terug naar origineel en dan
kan hij gefixt worden
ik heb al veel gezocht maar krijg het niet voor elkaar iemand tips?
heb dit al geprobeerd maar lukt ook niet
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835971

Bewerkt (24 april 2013 14:43)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 26 april 2012
  • 22:17

Die rom hebben ze toch ook gezien met het controleren van het apparaat?

Tenminste zagen ze dinsdag bij die van mij ook, er werd me verteld dat hij gerepareerd word en van nieuwe software word voorzien. Dus weer orgineel, dat was verplicht, dus kpn doet bij jou een beetje kinderachtig.

Je moet eerst een rom nemen die zo dicht mogelijk bij orgineel zit, dus een eind downgraden dan moet je de ruu draaien.

niekie

niekie

• Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 27 april 2012
  • 13:24

Ik heb de mijne weer terug, zonder enige problemen. Zelfs de covers voor en achter zijn vervangen,
en helaas ook de software is wel weer een hele stap terug, van sense 3.5 naar 2.1 dus ik moet weer aan de slag.

Snap niet waarom kpn zo moeilijk doet bij jou, ze kunnen toch eerst software vervangen en dan
afmelden bij htc. Jij moet dus een rom nemen zo dicht mogelijk bij sense 2.1, en dan pas terug naar
stock via thread die je post of een ruu

smotz

smotz

• Lid sinds 05 november 2011
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 27 april 2012
  • 20:14

Snap t ook niet?! maar nou het mooie gisteravond bezig geweest met downgraden kreeg t niet voor elkaar
toen maar weer de rom geflashed die ik al had en probeer te bellen doet de oorspeaker het helemaal goed!
erg vaag misschien wel een nieuwe of de oude schoongemaakt? hij doet t in ieder geval super!
bedankt ook voor de tip om eerst naar een lage rom sense 2.1 te gaan
had dit nog niet gedaan dit is misschien makkelijk voor in de toekomst!
Trouwens de KPN business center waar ik geweest ben is in Amersfoort

Bewerkt (24 april 2013 14:44)
niekie

niekie

• Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 27 april 2012
  • 20:50

Ik was bij kpn business center arnhem, top service daar. Maar super dat hij het nu weer doet misschien zat er wel een stofje ofzo tussen.
Het rare is er werd altijd gezegd dat de garantie zou vervallen bij de root. Dus ze hadden hem officieel uit de garantie moeten halen (jou geluk in dit geval) In arnhem zeiden ze dat ze ter alle tijden de software moesten vervangen, dus lullig dat amersfoort dat niet eerst heeft gedaan. Ik zag nu pas bij de orginele versie dat bij instellingen over de telefoon ook een knop zat, htc informeren of iets in die geest. Die zat er bij jou custom rom waarschijnlijk niet meer op, en daarom konden ze hem dan niet afmelden.

Als je terug wilt naar stockrom zul je altijd een heel stuk terug moeten in versies, de meeste ruu's etc zijn geschreven voordat sense 3.5 en misschien wel lager uitkwamen vandaar dat je dan terug moet naar een rom die zo dicht mogelijk bij orgineel ligt.
Maar het is te hopen dat je dat niet meer nodig hebt, have fun with your fone.

Mijne is nu weer zoals ik hem had toch wel heerlijk hoor om er weer lekker mee te klooien

Bewerkt (24 april 2013 14:44)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.