Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ivowulms

ivowulms

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 18 september 2012
  • 10:58

Hallo,

De laatste tijd heb ik verschillende problemen met mijn toestel.
Mijn batterij is heel snel leeg en heb vorige week mijn toestel terug gestuurd naar hi, maar nu heb ik hem terug gekregen en het probleem is er nog steeds….. volgens mij heeft hi niets vervangen, want mijn batterij is nog gewoon de oude.
Nu heb ik een app gedownload om te zien wat elk moment draait en dan zie ik dat mijn besturingssysteem 20 a 50% van mijn accu gebruikt…. mijn broer heeft hetzelfde toestel en bij hem verbruikt het besturingssysteem maar 5%(beide telefoons staan alle app's uit). Weet iemand een oorzaak of heeft hier ervaring mee?

Sinds dat ik mijn mobiel terug heb, heb ik ook problemen met typen. Als ik de ‘l’ indruk, pakt hij de volgende letter als een hoofdletter…. net of de toets ‘l’ ook een schiftknop is:S

Ik weet niet wat andere ervaren met dit toestel, maar ik ben zeker niet tevreden…..

Ik hoop dat mensen hier ervaring mee hebben en een oplossing weten, anders moet ik hem weer opsturen en heb ik weer een tijd geen mobiel.

Mvg,

Ivo Wulms

Bewerkt (24 april 2013 15:34)
foefur

foefur

• Lid sinds 27 oktober 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 18 september 2012
  • 12:26

In eerste instatie zou ik denken dat de batterij aan het eind van zijn latijn is. Wissel de batterijen (als je broer het goed vindt) eens voor 1 of 2 dagen om. Dit om te kunnen bepalen of het het toestel of de batterij is…
Daarnaast zijn apps meestal verantwoordelijk voor het ‘leeglopen’ van de batterij. Probeer BetterBatteryStats om erachter te komen waar het ‘lek’ zit.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809 Hier is een gratis versie te krijgen (als je lid bent van het forum van XDA bent) Daar staat ook uitleg hoe je het moet gebruiken (engels)

Bewerkt (24 april 2013 15:34)
ivowulms

ivowulms

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 19 september 2012
  • 22:04

Bedankt voor je reactie!

Ik denk echter niet dat de batterij kapot is. Ook een app geeft aan dat de ‘health’ van de batterij goed is. Het besturingssysteem gebruikt steeds 40 a 50% van de batterij (ook als hij op standby staan) en die zal de batterij wel leeg trekken denk ik.
Ik zou niet weten hoe ik kan zorgen dat het besturingssysteem niet zo veel gebruikt, dus ik ga mijn mobiel morgen maar weer terug sturen naar hi. (ik heb ook al geprobeerd om gps, wifi en dergelijke uit te zetten. Werkt allemaal niet om het besturingssysteem lager te krijgen.)

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren