Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Monica.

Monica.

• Lid sinds 26 februari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2014
  • 17:22

Hallo iedereen,

Mijn telefoon werd erg langzaam en kon apps soms niet meer opstarten, er werd mij toen aangeraden om de telefoon te resetten. Klonk logisch vond ik en dat heb ik zojuist gedaan. Het probleem is nu dat hij niet meer wil opstarten. Hij blijft in dat witte scherm met de groene HTC letters hangen. Dan komt dat irritant harde opstartgeluidje, het scherm gaat op zwart en dan begint het weer van voren af aan.
Wat kan ik hieraan doen? Heb ik iets verkeerds gedaan bij het resetten?

Groetjes Monica

Kleine update: het scherm blijft nu zwart, het opstartgeluidje blijft zichzelf nog wel herhalen en er knippert nu een rood lampje. Ik dacht eerst dat dat lampje van de batterij was maar volgens mij knipperde die toch niet? Ik heb hem aan de oplader gedaan maar het blijft rood knipperen.

Bewerkt (26 februari 2014 17:30)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 26 februari 2014
  • 20:08

en als je de accu er even uit haalt dan.
is het toestel ooit geroot of draait hij op een custom rom dat kan ook nog de oorzaak zijn.

Monica.

Monica.

• Lid sinds 26 februari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2014
  • 23:17

De accu eruit halen heb ik al geprobeerd maar dat werkte helaas niet. Ik ben niet zo thuis in techniek, ik wist niet eens wat geroot of een custom rom is..
Ik heb het nu even gegoogled wat het is en ik heb nooit met mijn telefoon lopen sleutelen of iemand anders ermee laten sleutelen.
Mijn telefoon doet nu echter helemaal niks meer. Het scherm blijft zwart, geen (knipperende) lichtjes en ik kan hem niet meer opstarten. Ik heb hem aan de oplader laten liggen maar hij doet niks meer. Is ie dood? Ik heb hem net een jaar.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 27 februari 2014
  • 00:06

oke wat je dan nog kunt proberen is een hard reset vanuit de bootloader volgens dit filmje http://www.youtube.com/watch?v=NLHr26sprFo
maar laad eerst de accu even op als het laad lampje tenminte nog oplicht zo niet probeer dan een andere of reserve accu voordat je een reset uitvoert vanuit de bootloader.
als de hard reset niets uithaalt dan weet ik het even niet altans er zijn wel andere manieren om hem aan de praat te krijgen dmv een ruu {rom update utility}of een stock zip file {android systeem} op je sd kaart zetten en hem laten updaten via de bootloader, maar dan moet je wel een beetje weten wat je doet, maar als je nog garantie hebt dan zou ik hem wegbrengen voor dat je aan zulke dingen begint het kan mis gaan! als je de verkeerde bestanden flashed.

hier iemand op het forum met hetzelfde probleem heb je welicht wat aanhttp://androidworld.nl/forum/htc-desire-z/44602-fabrieksinstelling-werkt-niet.html

Bewerkt (27 februari 2014 00:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren