Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb een desire,ongeveer vanaf het begin,dus met amoled.
Ik heb nog nooit 1 probleem gehad,en natuurlijk als je op een forum kijkt zie je alleen maar de klagende mensen.
Ik heb hem ook geroot en daarmee ook niks fout gegaan nog,met custom roms enzo.
Met WiFi heb ik al helemaal nooit problemen.
Altijd verbinding en snel internet.
De Desire is misschien wel de beste Android phone op het moment.
Ook hier nog geen enkel probleem gehad. Beste telefoon die ik ooit (in mijn handen) heb gehad.
Groeten…
martijnd90;65223
Mensen
Over een poosje mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken, ik wil graag een Android telefoon, en mijn eerste voorkeur gaat uit naar de HTC Desire.
Ik heb echter rondgekeken op dit forum en de reacties op de blog en zie toch wel vaak mensen klagen over deze telefoon. Veel problemen met apps die niet werken of wi-fi dat niet werk etc..
Is het echt zo dramatisch of is er sprake van een vertekend beeld omdat je alleen de klagende mensen ziet?
Wat is anders een goed alternatief? Ik zoek een moderne android telefoon, er hoeft geen toetsenbord achter en het scherm liever ook niet supergroot (3,7 of 4 inch lijkt me prima).
Groeten!
Inderdaad, er is niemand (ok, zeg nooit nooit) die een nieuw topic aan gaat maken om te vertellen dat ie geen problemen heeft met zijn toestel…
Ik heb zelf nog geen problemen ondervonden met mijn Desire. Vind het echt een heerlijke telefoon. Hij liep standaard al prima, daarna erg veel aan veranderd en nooit problemen mee gehad; sindsdien loopt ie alleen maar beter.De meest probleemloze telefoon die ik tot nu toe gehad heb, dus zeker een aanrader!
Mijn desire is weer helemaal standaard en je hoort mij ook niet klagen over het toestel
Ook een tevreden Desire gebruiker hier.
frank1964;65605Mijn Desire is altijd al standaard gebleven, heb er geen rom ofzo op, gewoon nog hoe ik hem kreeg. een beetje apps geïnstalleerd. Meer niet. Geweldig ding.
Mijn desire is weer helemaal standaard en je hoort mij ook niet klagen over het toestel
/
Mensen
Over een poosje mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken, ik wil graag een Android telefoon, en mijn eerste voorkeur gaat uit naar de HTC Desire.
Ik heb echter rondgekeken op dit forum en de reacties op de blog en zie toch wel vaak mensen klagen over deze telefoon. Veel problemen met apps die niet werken of wi-fi dat niet werk etc..
Is het echt zo dramatisch of is er sprake van een vertekend beeld omdat je alleen de klagende mensen ziet?
Wat is anders een goed alternatief? Ik zoek een moderne android telefoon, er hoeft geen toetsenbord achter en het scherm liever ook niet supergroot (3,7 of 4 inch lijkt me prima).
Groeten!