ik kan succesvol al het bel geluid op mijn computer horen, maar ik wil dat mijn muziek er via wordt afgespeeld, en volgens me computer en desire moet dit gewoon mogenlijk zijn,
ook als ik muziek afspeeld staat er dat het via bluetooth wordt gedaan, en er komen wel degenlijk pakketjes binnen op mijn bluetooth ontvanger (die A2DP ondersteunt)
help?
Bewerkt (12 december 2010 12:42)
ik kan succesvol al het bel geluid op mijn computer horen, maar ik wil dat mijn muziek er via wordt afgespeeld, en volgens me computer en desire moet dit gewoon mogenlijk zijn, ook als ik muziek afspeeld staat er dat het via bluetooth wordt gedaan, en er komen wel degenlijk pakketjes binnen op mijn bluetooth ontvanger (die A2DP ondersteunt) help? [img]http://vaatwastabletje.nl/AFB/Knipsel.PNG[/img]
ik kan succesvol al het bel geluid op mijn computer horen, maar ik wil dat mijn muziek er via wordt afgespeeld, en volgens me computer en desire moet dit gewoon mogenlijk zijn,

ook als ik muziek afspeeld staat er dat het via bluetooth wordt gedaan, en er komen wel degenlijk pakketjes binnen op mijn bluetooth ontvanger (die A2DP ondersteunt)
help?