Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je al bij je geïnstalleerde toepassingen gekeken? Zitten daar misschien grote toepassingen tussen? Berichten lijken me niet zoveel geheugen in te nemen. Tenzij er ook media bijzit.
Hoe je het probleem op kan lossen, wordt in diverse topics op dit forum beschreven. Dus gewoon even doorlezen en je weet het
Mn twitter is 17 MB, contacten 19 MB, Whatsapp, pingchat maps tussen de 5 en 10 MB.. heb whatsapp en pingchat op SD maar ik word er knetterbek van..
denk eraan om een custom rom dr op te knallen met app2sd geen ellende meermaar nu: welke?! een HD versie of de gewone
lexwind;71257
Mn twitter is 17 MB, contacten 19 MB, Whatsapp, pingchat maps tussen de 5 en 10 MB.. heb whatsapp en pingchat op SD maar ik word er knetterbek van..
denk eraan om een custom rom dr op te knallen met app2sd geen ellende meer/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> maar nu: welke?! een HD versie of de gewone
Je hoeft toch niet gelijk een andere rom, zou eerst rooten en app2sd erop zetten.
Daarna kan je altijd nog rustig rondkijken, maar ben je voorlopig even van je probleem af.
Hai,

mijn intern geheugen gaat snel vol, kan geen apps meer downloaden want geheugen is op ;( ligt dat misschien ook aan mijn berichten, die ik sinds het begin niet heb verwijderd. Zijn rond de 2500 zegmaar.
Wat nu?
x
/