Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het geluid bij navigatie vind ik net als bij mijn andere toestel een nadeel, voor de rest vind ik hem beter dan de sony ericsson.
Intern geheugen erg beperkt en batterij, dat zijn de enige 2 echt specifieke problemen
Ik vind alleen het “luid”sprekertje op de achterkant zwaar onder de maat. Verder perfect toestel.
Groeten…
Batterij
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ja, idd geluidskwaliteit kan ook wel iets beter idd. Maar gelukkig is dat met koptelefoon/oordopjes goed, zoals het hoort!
Wat absoluut een nadeel is de accuduur. Ben een hevig internetter op mijn htc en daardoor haalt ie soms het einde van de dag niet.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Denk toch wel de waterbestendigheid van de telefoon…
Een keer door de regen fietsen met mijn desire in mijn broekzak, en ik heb al waterschade.
Hmm. Lastig om nadelen te zoeken, wel komen er een paar in me op;
- batterij- of accuduur. Gaat 36 tot 48 uur mee, wel redelijk voor de Desire met veel kleuren en een groot scherm, maar wel jammer.
- als je op de achterkant op de tafel legt, komt er minder geluid uit, zacht geluid. Dus je moet hem op de voorkant leggen.
- intern geheugen is erg weinig, had liever als mijn vorige telefoon een paar gigabyte erin hebben.
Najaa, ik kan er wel mee leven. Haha.
/
Dray;73400Bij een vriend van me was hij in de plee gevallen en bij mij was ie helemaal nat geworden door een plas water op mn broek. In beide gevallen even uitgezet, accu eruit, uurtje of twee laten drogen en hij deed het weer als vanouds. Hij ziet er ook gewoon nog precies zo uit als toen ik hem kocht. Heb jij aan de buitenkant enige waterschade?
Denk toch wel de waterbestendigheid van de telefoon…
Een keer door de regen fietsen met mijn desire in mijn broekzak, en ik heb al waterschade.
Jayum;73442
Hmm. Lastig om nadelen te zoeken, wel komen er een paar in me op;
- batterij- of accuduur. Gaat 36 tot 48 uur mee, wel redelijk voor de Desire met veel kleuren en een groot scherm, maar wel jammer.
- als je op de achterkant op de tafel legt, komt er minder geluid uit, zacht geluid. Dus je moet hem op de voorkant leggen.
- intern geheugen is erg weinig, had liever als mijn vorige telefoon een paar gigabyte erin hebben.
Najaa, ik kan er wel mee leven. Haha.
Mij werd eergisteren de vraag gesteld wat de nadelen waren van de HTC Desire. Ik heb hem nu bijna vier maanden en het enige echte nadeel wat ik kan opnoemen, is de duur van de batterij.
Wat is jullie mening hierover?