Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 2 januari 2011
  • 11:22

Har;75685
Nou Nou wat een discussie over een hoesje voor je Desire. We gaan van hoesjes naar prijzen en batterij duur of deze wel of niet op te laden bij eerste ontvangst. Toestel aan of uit.

Mooiste is; ghehehe ik ken het. Denk dat we allemaal deze vragen ergernissen hebben als we dat prchtige stukkie techniek in onze handen krijgen voor de eerste keer. Simmetje plaatsen, sd kaart erin schuiven, opladen, aanzetten en dan oooow mennnnnn Das macht Spass
Heerlijk om toch weer iedere keer te kunnen lezen dat bijna iedereen dezelfde grijpgrage handelingen wil uitvoeren.

Damn i like it. Weer iemand tevreden over zijn Android telefoon

Haha ben momenteel bezig met de 8 uur aan, 1 uur uit, even aan en uit en nog een uur uit laden.
Toch het gevoel van de accu alsnog goed activeren, valt me op dat hij gelijk na opstarten naar 99% springt, waar m'n Wildfire altijd een poosje op 100% kon blijven

Bewerkt (2 januari 2011 11:22)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Lry

Lry

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 16:03

Ik zie echt dat veel mensen van de Wildfire overstappen naar de Desire. Ik ben zelf ook 1 van die personen. Als dit nou zo door blijft gaan dan heb je in no time iedereen aan de Android

Bewerkt (3 januari 2011 16:03)
Jayum

Jayum

• Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 16:24

Lry*;76107
Ik zie echt dat veel mensen van de Wildfire overstappen naar de Desire. Ik ben zelf ook 1 van die personen. Als dit nou zo door blijft gaan dan heb je in no time iedereen aan de Android
Huh? Op de Wildfire zit al Android. Dus als mensen van de Wildfire overstappen op een Desire, blijven ze bij Android.

Bewerkt (3 januari 2011 16:24)

/

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 3 januari 2011
  • 18:29

Haha ja inderdaad. Doordat de Wildfire gratis bij mijn abbo zat heb ik de sprong naar Android gemaakt. Omdat het Linux was en gewoon een computer in je broekzak(ben een beetje nerdy aangelegt :p)
Maar eerst maar eens proberen en dan wil je wat goedkoper uitzijn. Dan blijkt dat het super is en ga je je als flinke techno freak irriteren aan kleine beperkingen waar de normale gebruiker kak aan zou hebben.

Dan trek je je portemonnee open en trakteer je jezelf op een powerhouse als de Desire

Bewerkt (3 januari 2011 18:29)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Lry

Lry

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2011
  • 02:44

Wat Sander M dus al zegt… de wildfire is een goedkoper toestel. Dus om android uit te proberen gaan mensen eerder voor een wildfire. Als zij dan merken dat ze android toch iets voor hun vinden blijven ze bij de wildfire of gaan over op de desire. Als ze over gaan op de desire moeten ze weer hun wildfire kwijt en die verkopen ze tweedehands via marktplaats. Zo gaat weer iemand anders over op android doordat die de wildfire koopt.

Snapke

Bewerkt (4 januari 2011 02:44)
Har

Har

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 429
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2011
  • 10:36

Nou Nou wat een discussie over een hoesje voor je Desire. We gaan van hoesjes naar prijzen en batterij duur of deze wel of niet op te laden bij eerste ontvangst. Toestel aan of uit.

Mooiste is; ghehehe ik ken het. Denk dat we allemaal deze vragen ergernissen hebben als we dat prchtige stukkie techniek in onze handen krijgen voor de eerste keer. Simmetje plaatsen, sd kaart erin schuiven, opladen, aanzetten en dan oooow mennnnnn Das macht Spass
Heerlijk om toch weer iedere keer te kunnen lezen dat bijna iedereen dezelfde grijpgrage handelingen wil uitvoeren.

Damn i like it. Weer iemand tevreden over zijn Android telefoon

En dan wederom dit verhaal….. ghehehe

Sent from my HTC Desire using Tapatalk.
Steel niet, de overheid duld geen concurrentie.
Eet nooit gele sneeuw.

Bewerkt (4 januari 2011 10:36)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 4 januari 2011
  • 10:40

Wat zou mijn 4 maanden oude Wildfire nog opleveren? Is nog helemaal in super staat, geen krasje. Alle toebehoren nog aanwezig. 180-200?

Bewerkt (4 januari 2011 10:40)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren