Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bedoel je dat je hem helemaal weer kaal wil hebben? Dat kan simpel door bij instellingen te kiezen voor SD en telefoongeheugen en daarna voor terug naar fabrieksinstellingen te kiezen. Daarvoor hoef je geen nieuwe ROM te hebben.
Nou ik zit nu op een custom rom met custom recovery. Maar ik wil geen unbranded rom ik wil hem echt weer helemaal terug naar officiele tmobile rom.
Graag niet vragen waarom
Welke root methode heb je gebruikt?
Waarom wil je 'm terug hebben?
oo gewoon
ik heb hem geroot met unrevoked en heb een custom recovery erop. (ra desire)
Je hebt geen garantie meer als die een keer is geroot, ik werk zelf bij T-Mobile
justin416;75390
Je hebt geen garantie meer als die een keer is geroot, ik werk zelf bij T-Mobile
justin416;75390
Als je een RUU gebruikt zit de kans er dik in dat ze het niet merken en dat die gewoon gerapareerd kan worden! Proberen dus, merken ze het wel krijg je hem gewoon terug hoe je hem hebt opgestuurd!
Hallo allemaal,
Ik heb een tmobile htc desire in het nederlands.
Maar ik wil de originele htc desire tmobile rom.
hoe kan ik deze tmobile rom terugzetten?
Ik wil alles namelijk weer terug naar stock hebben (en dan tmobile stock, dus geen unbranded rom) maar weet niet hoe.
alvast bedankt!
Nick