Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

zipgo

zipgo

• Lid sinds 28 december 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 30 december 2010
  • 22:56

ik heb een htc desire en ik wil een andere rom.
mijn toestel heeft al een root maar ik krijg het niet voor elkaar (ik heb deze how to gevolgd: http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/4285-nederlandse-uitleg-om-een-custom-rom-op-je-htc-desire-te-installeren.html)
nu kreeg ik het advies om een nieuwe root erop te zetten (zie discussie: http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/11180-help-nieuwe-rom-htc-desire.html#post75122)
nu had ik nog een paar vragen:

zitten er nog extra risico's aan een nieuwe root (als hij al geroot is)?

klopt het dat je bij linux geen drivers (Hboot) nodig hebt?

heeft iemand ervaringen met rooten via Unrevoked3 recovery reflash tool?(goede of slechte)

weet iemand toevalling een ander manier dan een nieuwe root?

ik hoop dat iemand me kan helpen

Bewerkt (30 december 2010 22:56)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 30 december 2010
  • 23:49

Risico's zitten er natuurlijk altijd aan vast… je kan verkeerd rooten, hoe je dat moet doen heb ik geen idee van, lijkt me ook niet handig, wanneer je alle stappen volgt met Unrevoked kan er volgens mij vrij weinig mis gaan.
Met unrevoked is het mij ook gelukt, het was dan wel geen RE-unrevoked maar het zal denk ik weinig verschil maken.

Wat betreft drivers en Hboot… ik heb geen idee, ik heb geen ervaring met Linux (muv mijn telefoon dan).

Een andere manier… nope, ik zou het niet weten, wellicht dat er mede AWers zijn die wel een andere manier hebben.

Bewerkt (30 december 2010 23:49)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.