Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zo veel gebruik een htc ook weer niet.
Als ik er niet zo veeo me doe dan kan ik er makelijk 2 dagen mee doen.
En anders gewoon een wekker kopen.
Ik hen dit probleem ook van iemand anders gehoord, en volgens hem is het nirt mogelijk ik android.
als ik mijn toestel uitzet gaat de wekker gewoon af.
geen probleem of de batterij moet leeg zijn maar anders gaat de wekker gewoon af.
Geen idee, mijn toestel staat nooit uit.ben wel benieuwd of dit zo is.
zipgo;75866Als het zo is, is het natuurlijk gewoon k.u.t., een wekker is basisfunctionaliteit van een telefoon. Alhoewel de iPhone het op dit punt natuurlijk nog wat slechter doet
Zo veel gebruik een htc ook weer niet.
Als ik er niet zo veeo me doe dan kan ik er makelijk 2 dagen mee doen.
En anders gewoon een wekker kopen.
Vreemd … gisteravond even getest, als ik mijn kachel uitzet wordt mijn huis niet warm, en als ik mijn magnetron uitzet wordt mijn eten niet warm. vanavond even kijken of ik wel beeld heb als ik mijn tv uitzet …
Vreemd, als ik mijn koeling uitzet blijft deze nog wel koel
Sent from my HTC Desire using Tapatalk.
Steel niet, de overheid duld geen concurrentie.
Eet nooit gele sneeuw.
Bij Android: Uit = Uit
Als je een pc uitschakelt gaat ie toch ook niet terug aan als je een mailtje hebt?
Als ik mijn wildfire 's nachts in vliegtuig-modus zet met wifi/.. uit, dan kost het bij mij meestal 1-2% accu. Niet echt iets om wakker van te liggen lijkt mij.
fifarunnerr;76455Nee als je alarm afgaat lig je er wel wakker van :p
Niet echt iets om wakker van te liggen lijkt mij.
Klopt het dat het alarm niet af gaat als het toestel is uitgeschakeld?? Erg vervelend. In de nacht kan je nou batterij besparen. Bij elke oude telefoon kan dit wel en bij deze hippe HTC niet??