Ik heb 2 email clients op mijn desire (2.2) , een google en een eigen imap mail.
Het probleem is dat er een aantal bericht van mijn mijn google terug zijn gekomen in de andere mailbox. Verwijderen kan niet , dan crasht de mail.
Helaas zijn staan er nu 2 ongelezen mail die ik niet kan verwijderen, daardoor blijft mijn email alert actief.
Heeft iemand dit eerder gemaakt , en wat kan je er aan doen.
1174
Bewerkt (26 januari 2011 21:15)
Ik heb 2 email clients op mijn desire (2.2) , een google en een eigen imap mail. Het probleem is dat er een aantal bericht van mijn mijn google terug zijn gekomen in de andere mailbox. Verwijderen kan niet , dan crasht de mail. Helaas zijn staan er nu 2 ongelezen mail die ik niet kan verwijderen, daardoor blijft mijn email alert actief. Heeft iemand dit eerder gemaakt , en wat kan je er aan doen. [ATTACH=CONFIG]1174[/ATTACH]
Ik heb 2 email clients op mijn desire (2.2) , een google en een eigen imap mail.
Het probleem is dat er een aantal bericht van mijn mijn google terug zijn gekomen in de andere mailbox.
Verwijderen kan niet , dan crasht de mail.
Helaas zijn staan er nu 2 ongelezen mail die ik niet kan verwijderen, daardoor blijft mijn email alert actief.
Heeft iemand dit eerder gemaakt , en wat kan je er aan doen.
1174