Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
alinden;102014
Ben nog steeds aan het wachten/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> Ze zijn nu een nieuw toestel in elkaar aan het sleutelen, volledig uit reserve- / reparatie-onderdelen. Inmiddels maar een pre-paid toestelletje gekocht.
Voor mij NOOIT meer een HTC!
Zoals hier boven wordt gevraagd… hoe is het verder afgelopen. Ik heb namelijk ook het bekende restart probleem bij mijn telefoon. Ik heb nu HTC gemaild en zei zeiden dat ik het voor reparatie moest aanbieden, maar als ik jou verhaal zo lees durf ik dat bijna niet te doen :S.
ik heb ook dat probleem met mijn htc radar. van af hij warm wordt valt hij uit… elke keer opnieuw… dus ik denk dat ik een nieuwe ga moeten aanschaffen.
max_marienDat is een windows toestel.
ik heb ook dat probleem met mijn htc radar. van af hij warm wordt valt hij uit… elke keer opnieuw… dus ik denk dat ik een nieuwe ga moeten aanschaffen.
Geen Iphone kan ik je vertellen.. Ik heb bijna hetzelfde met de Iphone 3G gehad..
Dacht dat ik met mijn nieuwe keuze (HTC Desire) veilig zat..