Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Simoont

Simoont

• Lid sinds 15 augustus 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2011
  • 16:23

Hoi allemaal,

Afgelopen weekend heb ik mijn toestel geroot. Vandaag was er een “nieuwe” update beschikbaar (versie: 2.29.405.2). Nou heb ik na het rooten nog probleemloos een update kunnen doen (geen idee welke), maar deze lukt niet.

Bij het updaten schakelt het toestel uit, even later krijg ik een uitroepteken met het welbekende Droidje te zien en vervolgens gebeurd er niets. Als ik de powerbutton indruk kom ik in het Clockwork Mod Recovery scherm. En ik heb geen idee wat ik dan moet doen.

Iemand enig idee wat wijsheid is? Of moet ik m'n toestel nu wéér (dit weekend ook al een paar keer moeten doen) unrooten en de update alsnog installeren en daarna weer rooten?

Bewerkt (3 maart 2011 16:23)
mark

mark

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 237
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2011
  • 18:05

Simoont;112539
Hoi allemaal,

Afgelopen weekend heb ik mijn toestel geroot. Vandaag was er een “nieuwe” update beschikbaar (versie: 2.29.405.2). Nou heb ik na het rooten nog probleemloos een update kunnen doen (geen idee welke), maar deze lukt niet.

Bij het updaten schakelt het toestel uit, even later krijg ik een uitroepteken met het welbekende Droidje te zien en vervolgens gebeurd er niets. Als ik de powerbutton indruk kom ik in het Clockwork Mod Recovery scherm. En ik heb geen idee wat ik dan moet doen.

Iemand enig idee wat wijsheid is? Of moet ik m'n toestel nu wéér (dit weekend ook al een paar keer moeten doen) unrooten en de update alsnog installeren en daarna weer rooten?

Als je geroot bent, zul je geen updates kunnen installeren inderdaad. De vraag is ook of dit uberhaupt verstandig zou zijn, want dan zou je je root weer verliezen.
Draai je al een custom rom? Zo niet, die zijn meestal enorm up to date. Kijk eens rond op XDA. Kans is groot dat daar de nieuwste roms al staan voordat er uberhaupt een update op je telefoon zou verschijnen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> En dit soort updates, betreffen kleine veranderingen.
Mocht je willen updaten, dan zul je je toestel moeten unrooten. Mijn advies zou zijn, lekker je root houden en zoek een mooie custom rom! Kun je nog meer uit je Desire halen…

Bewerkt (3 maart 2011 18:05)
edp_1

edp_1

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 282
  • Reputatie 50
  • 4 maart 2011
  • 07:44

ik zit op 2.29.405.5

Bewerkt (4 maart 2011 07:44)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.