Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

okkehel

okkehel

• Lid sinds 30 april 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 17:06

Ik heb getracht een cyanogen mod op mijn desire te zetten en heb daarvoor de rommanager gebruikt. Helaas is er iets goed fout gegaan want de telefoon is tijdens het proces blijven hangen. Ik heb heel erg lang naar cyanogen-logo zitten te staren met een mooi roterende pijl. Maar na een half uur toch de batterij er maar uitgehaald en geprobeerd in de recovery te komen. Helaas, volume-neer en power brengt mij niet waar ik wezen moet. Ik na een wit htc scherm weer in het ronddraaiende logo van cyanogen terecht. Dit is waarschijnlijk goed fout. Heeft iemand een advies of suggestie?

Bewerkt (20 maart 2011 17:06)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 18:03

Je komt dus niet meer in de hboot en recovery?
Dan kan je ook geen nandroid terug zetten.
Het enige wat je dan nog kan doen is een ruu draaien denk ik.
Hierna heb je geen root meer, maar wat je kan doen is rooten en daarna weer je nandroid terug zetten.

Bewerkt (20 maart 2011 18:03)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 18:53

Moet je voor een RUU draaien geen toegang hebben tot Hboot/bootloader? Of maakt dat niet uit wanneer je hem aan de computer aansluit?

Bewerkt (20 maart 2011 18:53)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 18:59

Ik geloof het niet, is dat niet als je die img.zip uit de ruu hebt gehaald
Een ruu draait volledig op het scherm van je computer en in een ruu zit ook een hboot die je huidige hboot overschrijft.

Bewerkt (20 maart 2011 18:59)
Raffie

Raffie

• Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 19:03

Misschien heb je iets aan bootloop! help cant boot in my htc desire into recovery?

Bewerkt (20 maart 2011 19:03)
Raffie

Raffie

• Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 19:06

Rsdf430;121683
Ik geloof het niet, is dat niet als je die img.zip uit de ruu hebt gehaald
Een ruu draait volledig op het scherm van je computer en in een ruu zit ook een hboot die je huidige hboot overschrijft.

Ik kan me helaas niet meer herinneren hoe dat bij mij ging toen ik de RUU er weer op gezet had, maakte me ook niet zoveel uit want bij mij deed hij dus ook niet veel meer, zeg maar helemaal niks maar geloof wel dat ik nog in de recovery kon komen en uiteindelijk dus ook de RUU erop gekregen.
Gewoon proberen dan lijkt me, niet geschoten is altijd mis, bootloop heeft hij nu toch al en veel erger kan het volgens mij niet worden.

Bewerkt (20 maart 2011 19:06)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 19:22

Dat is iets anders toch.
Die gozer komt wel in een scherm maar niet in ze telefoon.

Bewerkt (20 maart 2011 19:22)
Raffie

Raffie

• Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 19:26

Heb het verder niet doorgelezen, alleen gegoogled op niet in het toestel kunnen komen en toen kwam dit naar voren.

Geloof dat je gelijk hebt, nu ik het een beetje aan het lezen ben is dit idd niet hetzelfde probleem.

EDIT: Kan ook niets vinden hierover op internet…

Bewerkt (20 maart 2011 19:26)
4dollars

4dollars

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2011
  • 00:28

Zover ik weet checked de ruu de huidige software. Als er niks op staat dan werkt de ruu niet. Ik heb eens een keer een fullwipe gedaan en toen gereboot. Resultaat een bootloop. Toen een ruu gedraaid maar dit werkte niet omdat er gen software op het toestel stond. Gelukkig kon ik nog in recovery komen en had nog een nandroid ben backup. Deze geflashed en daarna de ruu gedraaid. Resultaat een fabriek af desire.

Probeer eerst maar eens onderstaande ruu te draaien als je toestel aan staat.(in bootloop) Als het niet lukt geeft de ruu je een foutmelding. Post deze dan hier en wellicht kunnen we je dan verder helpen.
klik

Succes

Bewerkt (21 maart 2011 00:28)
okkehel

okkehel

• Lid sinds 30 april 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2011
  • 13:53

iedereen bedankt voor de reactie; ik heb het probleem uiteindelijk weten op te lossen door de telefoon af te sluiten door de baterij te verwijderen, de simkaart uit telefoon te verwijderen, opstarten, weer afsluiten (door de baterij te verwijderen), simkaart er weer en weer opnieuw opstarten. Kon daarna in de recovery komen en heb de rom geinstalleerd die ik eerst ook in had. Helaas werkte toen de radio niet (geen gsm, geen gps). Gelukkig had ik een volledige backup gemaakt via rommanager. Die maar teruggezet en enkele app-jes opnieuw geinstalleerd die wat traag gingen lopen. Lesson learned zullen we maar zeggen.

Dat van die sim eruit, erin heb ik ergens in een forum opgeduikeld.

Bewerkt (27 maart 2011 13:53)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.