Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
zoiets heet toch handtas of????
Haha of een manbag voor de mannen.
Die dingen bestaan echt, zogenaamde phone wallets.
Heb er zelf 1 thuis liggen maar vind het niet heel handig maar dat is persoonlijk denk ik.
Weet dat Golla ze maakt en ze zijn te koop bij o.a. Belcompany.
Heb zelf het model “Cut Black” van Golla, als je interesse hebt stuur me een PM.
Maarja, bankpas en smartphone bijelkaar lijkt me geen goed plan. Mijn bankpas stopte ermee…..
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik zocht zelf een vergelijkbaar hoesje en ben door een vriend op de smartcase gewezen. Tis vrij stevig leer en je telefoon wordt er wel groter van, maar ik vind het een hele fijne telefoonhoes en ben er heel blij mee. Had ik hem maar iets vaker erin zitten dan was mijn scherm nu ook niet gesneuveld/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Ooo dat probleem van de bankpas heb ik geen problemen mee ervaren en die vriend die hem ook heeft heb ik er ook nooit over gehoord.
In de Krusell Orbit Flex case zit een uitsparing waar je sowieso wel 1 á 2 pasjes in kunt stoppen. Ik weet echter niet of je er heel veel pasjes EN nog is geld in kwijt kunt..
deze moet ik voor me zusje bestellen… niet duur trouwens, alleen paypall nodig.
http://cgi.ebay.nl/BLACK-LEATHER-WALLET-FLIP-CASE-COVER-FOR-HTC-DESIRE-G7-/290515530631?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item43a4133387#ht_5161wt_1139
Hoi allemaal,
ik ben op zoek naar een hoesje voor mijn Desire waar ik plaatse in heb om eveneens mijn pas, rijbewijs, wat briefjesgeld,… in kwijt kan.
Ik kan dit nergens vinden. Heeft iemand van jullie zo iets?
groetjes