Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 25 april 2011
  • 18:13

7.0.2. is nu uit. Ik heb trouwens geen enkel probleem met 7.0.0. Wel zit ik eraan te denken binnenkort weer eens MIUI te proberen. In het Froyo tijdperk vond ik dat toch met afstand de fijnste ROM. Wel met een andere launcher maar toch.

Groeten…

Bewerkt (25 april 2011 18:13)
Dray

Dray

• Lid sinds 09 april 2010
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 26 april 2011
  • 13:06

Ik gebruik al sinds november MIUI en ik heb nooit meer een echte drang gevoeld om te switchen.
Werkt echt supergoed en heeft een mooi UI ( oke, wel een andere launcher en theme maar dat is het mooie van android)
En als bijeffect is vrijdag flashvrijdag geworden :p

Bewerkt (26 april 2011 13:06)
mark

mark

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 237
  • Reputatie 0
  • 26 april 2011
  • 16:12

Quinten;144841
Ik ben altijd helemaal weg geweest van CyanogenMod.
Maar sinds CM7 werd ik strontziek van alle bugs en vastlopers ondanks dat ik hem meerdere malen afgewisseld heb met andere roms. Ik zit nu weer op de laatste Modaco Rom. En die is perfect. Staat overigens niet in je poll dus ik heb niet gestemd. Waar ik op dit moment in ieder geval niet op zou stemmen is Cyanogenmod en Gingervillain. Ik probeer het wel weer als 8 uit komt.

Quinten, mocht je weer trek hebben in een beetje CM, dan kan ik GingerVillain echt aanraden. Hoewel de eerste GB nightlies van CM7 goed leken te werken, vond ik er ook te veel bugs in sluipen. Dus toch weer eens naar GingerVillain gegaan en die werkt echt super stabiel, smooth en enorm batterijvriendelijk (nu versie 2.1 stock kernel met WIFI aan in standby rond de 5mA). Echt bizar hoe super GV werkt ivm CM7 ook al is deze er wel op gebaseerd! Maar goed, dit enkel wanneer je weer zin krijgt in wat meer stock/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (26 april 2011 16:12)
4dollars

4dollars

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 26 april 2011
  • 19:52

Hier ook gingervillain. Erg stabiel en gebaseerd op cm waar ik ook erg tevreden over was.

Bewerkt (26 april 2011 19:52)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.