Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Geen enkele zo te zien in dit topic:
Desire Index - Everything Desire is here! - xda-developers
Daar worden deze 2 genoemd:
GingerBread SenseRoms:
==================================[Latest]=================
[O]RCMix S————————————–>[0.6]
[O]Cool DesireS————————————–>[1]
Maar deze hebben nog steeds geen werkende camera en/of andere bugs
Gingersense kan je proberen.
Dat topic is waarschijnlijk oud.
Topic is niet oudRCMix S = Gingersense, daar doet de camera het niet en heeft nog andere gronnote bugs,
Over 1 maand zal er vast wel een van die 2 zijn waar de camera van werkt en redelijk stabiel is, ben wel tevreden met AuraxTSense 8.4 tot die tijd, heb geen haast heb sinds zondag mijn desire geroot+AuraxTSense 8.4 geflasht, ben nu een stabiele rom gewend waar alles van werkt
dus ik wacht er wel voor een volledig werkend rom
wel bedankt Rsdf430 en Renzzie
En wie weet komt htc wel snel met gingerbread.
Dan ga ik die wel een hele tijd draaien zonder dat ik ook maar 1 ROM probeer.
Ik gebruik zelf InsertCoin van Baadnewz. Is gebaseerd op RCMixS Rom, maar heeft alles ingebakken. Camera doet het, alleen de camcorder functie nog niet… Verder is het een erg stabiele rom.
@rsdf430 ik heb geroot+custom rom voor a2sdanders had k het geduld wel want gingerbread+betere sense(niet de nieuwe) voor desire komt waarschijnlijk in mei anders wel juni
@JacoA ik ga hem waarschijnlijk in het weekend proberen. het is wel 2.3 toch? anders heb je heel veel roms met sense 2.0(DHD/Z) maar die hebben 2.2.., ik heb ook weinig verstand van maarjaa, hoop dat het beter is dan mijn huidige rom, die nu toch weleens vastloopt en reboot uit zichzelf
Bedanktt voor de tip JacoA
kent iemand misschien een goede rom waar alles van werkt, zoals camera,bellen etc met gingerbread en sense van DHD of DesireZ(2.0) DesireS/IncredibleS(2.1)?
kan zelf niet echt een goede vinden..