Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb ik zelf ook last van. Nam aan dat het lag aan het feit dat mijn Desire al wat ouder is.
Ben wel benieuwd of iemand anders hier een workaround/oplossing voor heeft.
mijne is nu een jaar oud, maar dat mag het probleem niet zijn. dacht eerder aan een instelling ofzoiets..
Dit duidt op een probleem in je calibratie.
Als hij uit gaat, zet hem nog een keer aan totdat hij weer uit gaat. Blijf dit doen tot hij helemaal niks meer doet.
Dan leg je hem aan de lader en zet je hem aan. Nu laad je hem voor minstens 8 uur.
Haal hem van de lader, en zet hem uit. Nu weer aan de lader voor 1 uur. Dan loskoppelen en aanzetten. Wacht tot hij helemaal opgestart een gebruiktsklaar is.
Dan weer uitzetten en nog een uur laden.
Daarna gewoon gebruiken.
Merci, zal dat eens proberen als ik er een keer de tijd voor heb.
Renzzie;164899Ik zie dat je een geroote Desire hebt, dan kan het sneller! Haal de app: BatteryCalibration ff uit de market, opladen tot 100%, app openen => calibreren en klaar!
Merci, zal dat eens proberen als ik er een keer de tijd voor heb.
Nog beter! Dat is het eerste dat ik dan morgenvroeg zal doen
Graag gedaan
(wijst naar sterretje linksonder in bericht)
Valt niet elke Desire uit als de batterij onder een bepaalde waarde komt? Volgens mij krijg ik bij 15% de eerste waarschuwing. Klooien met de batterij calibratie lijkt mij nu niet direct de oplossing. Wellicht leuk voor je gevoel maar in actuele tijd zal het denk ik niet veel uithalen maar daar kan ik naast zitten.
Groeten…
de hd lijkt na 10 % toch nog een eindje door te gaan.
hij is zo ingesteld dat hij verwittigt op 10 %
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik ook de laatste 10% van mijn accu kan gebruiken. Nu valt mijn telefoon bij 10% uit.