Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SilentScreamer

SilentScreamer

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 23:25

Beste androidfans,

Mij is vandaag het vervelende overkomen dat mijn HTC Desire uit mijn broekzak viel en op steen terecht is gekomen en een barst in mijn scherm veroorzaakt heeft

Eeuwig zonde, maar bijna alles functioneert nog zoals het moet. Het hoekje rechtsbovenin is gebarsten waar gelukkig niks achter zit, dus heb ik het met ducttape afgeplakt om zere vingers en uitscheuren een beetje te voorkomen… Er zitten wel 2 sneeën over het scherm, maar deze zijn nog een beetje te negeren.

Nu weet ik niet of ik nog garantie heb, weet niet wat jullie ervaringen zijn hiermee, maar ik heb hem nog geen 9 maand en ik heb een abonnement bij vodafohn afgesloten.

Maar het vervelendste is nu, dat als ik iemand bel, en ik zet de telefoon aan mijn oor, dan schakelt die het scherm uit, maar als ik hem van mijn oor afhaal gaat die niet meer aan, en kan ik niet zelf meer handmatig ophangen, alleen door de batterij eruit te trekken. Kan ik deze functie nog uitzetten of ben ik het komende jaar doomed?

Tips en ideeën graag!

Bvd,

Jip

Bewerkt (3 juni 2011 23:25)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 23:47

Hmmm, das wel erg vervelend, ik zou denk ik gewoon eens contact opnemen met HTC, niet met vodafoon, heb een collega gehad die zijn SGS erheen had gebracht wegens een scheurtje in het scherm (ongeveer 4 maanden oud) of hij ff bijna 300 euro neer wilde leggen om te repareren, HTC is volgens mij, wat ik zo nu en dan lees hier op AW, wel redelijk tot erg coulant, ik zou het proberen.
Niet geschoten is altijd mis.

Oh ja, of je de functie uit kan schakelen, ik heb geen idee volgens mij niet.

Bewerkt (3 juni 2011 23:47)
Arinelis

Arinelis

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2011
  • 00:17

Ja ik zou ook even contact opnemen met HTC, dit kun je mijns inziens het beste doen via vodafone.

Bewerkt (4 juni 2011 00:17)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2011
  • 00:22

Denk niet dat je het via vodafone moet doen, voor zover ik weet maakt vodafone geen telefoons dit besteden ze uit aan een repair service en die schijnen er nog al wat geld voor te vragen… maar goed, vragen kan natuurlijk geen kwaad.

Bewerkt (4 juni 2011 00:22)
Arinelis

Arinelis

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2011
  • 00:29

Die kunnen wel uitzoeken wat te doen, ik zou bij beide partijen vragen.
Succes! Laat even weten of het is gelukt

Bewerkt (4 juni 2011 00:29)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 4 juni 2011
  • 11:47

Gewoon direct HTC, als je via Vodaphone werkt heb je weer iemand ertussen die de kosten opjaagt. Zij willen ook een graantje meepikken.

Bewerkt (4 juni 2011 11:47)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2011
  • 11:53

Ik heb het topic verzet naar de rubriek van je toestel.

Bewerkt (4 juni 2011 11:53)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.