Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Lees voor het downloaden eerst de disclaimer:
Lijkt mij dus een zeer uitgeklede versie :-(
This update is only recommended for expert users who want to experience Android 2.3 and understand the limitations which apply to this update. Due to memory constraints several applications have been removed from this update and we are only offering the ROM upgrade utility (RUU) for you to download. Please note that flashing this ROM will erase your previous customizations, including any messages, emails, contacts, and other personal information. We suggest you take advantage of your Google account and other backup solutions available on the Android Market to ensure you do not lose your personal data. Your SD card will not be erased or modified.
En wie heeft hem reeds op zijn Desire gezet?
Ik wacht eerst reacties af
Ik verwacht niet dat er veel zullen zijn die dit op zijn Desire zet.
Een hoop mensen laten dit een goede kans zijn om naar een costum-rom over te gaan.
Deze twee dingen combineren, een costum-rom op basis van deze rom, lijkt me wel een goede actie!
Ik ben ook niet van plan deze update te gebruiken. Straks kan ik niet meer terug en blijft een mogelijk root uit vanwege andere hboot ofzo. Een combo zoals jij zegt zou misschien wel goud zijn.
Heb m erop staan, is iets sneller, maar voor de rest weinig veranderingen
Had er meer van verwacht..
Ik heb 'm ook geinstalleerd.
Heb zo ongeveer dezelfde apps teruggezet,en heb nu ipv 15 Mb nog 85 Mb over.
Wat sneller,maar valt te verwaarlozen.
Volgens mij kan ik nu de “revolutionary” NAND unlock nog steeds gebruiken,wie weet daar iets zinnigs over?
Deze dus public:revolutionary.
Want met deze Gingerbread kan ik natuurlijk nog steeds geen custom rom.
Weet ook niet of ik het nodig vind om een custom rom te installeren.
Voorlopig ben ik blij met de extra geheugenruimte.
Maar wie heeft er op of aanmerkingen,kom maar door.
Is dit met of zonder Sense?
Sander M;199929
Is dit met of zonder Sense?
Ok dankje.
En het mogelijk falen van SMS berichten, heb je daar last van? Dat stond ook in de download voorwaarden, dat SMS en MMS het niet kan doen.
Mark Moons (HTC) heeft via twitter laten weten dat er geen OTA update komt voor de Desire, maar een RUU. Deze is oldscool via de kabel te installeren.
De RUU is hier HTC - Developer Center te downloaden.