Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Voor zover ik weet bevat hij sense 2.1.
@clubber Er zijn ook goede ROMS te vinden gebaseerd op de “officiele” Gingerbread rom van HTC. Wellicht is dat ook een goede optie voor je.
Nu heb ik eindelijk een beetje ruimte na de update, zijn er ineens een stuk of 6 van mijn betaalde apps uit de market verdwenen. Komt dat omdat die niet werken op 2.3? want dat zou behoorlijk slordig zijn namelijk.
@illiestyle,
welke rom is volgens jou het meest stabiel? Ik bedoel dan een rom MET gingerbread en MET sense 2.1
grts
Op xda zijn er diverse te vinden. Die van baadnwz zijn vaak wel goed.
Ik draai Gingerbread nu een week op m'n Desire en het werkt prima. Helaas wel iets fout gegaan met backuppen, waardoor al m'n apps en games inclusief opgeslagen data was verdwenen. Maar het werkt allemaal goed, snel en ik heb weer wat extra ruimte.
clubber;201786
@illiestyle,
welke rom is volgens jou het meest stabiel? Ik bedoel dan een rom MET gingerbread en MET sense 2.1
grts
Welke versie van HTC sense komt mee met deze update? Momenteel draai ik insercoin met sense 2.1
Deze rom beschikt over de “ring-unlock”-screen. Alleen jammer dat de stabiliteit niet supergoed is.
Indien de update ook de laatste nieuwe sense installeert wil ik wel overstappen naar deze, en dan wel voor de stabiliteit van HTC.
grts