Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het is raadzaam om na een update een fabrieks-reset te doen. Vergeet niet een backup van je gegevens te maken! http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos-geen-vragen-plaatsen/14669-tip-factory-reset-uitvoeren-wat-komt-er-bij-kijken.html
Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.
Dat heb ik inderdaad gedaan.Dat is dus geen oplossing.Iemand nog een goede suggestie?
Waarom gebruik je niet de standaard widget om de data verbinding aan/uit te schakelen. Te vinden onder widget-instellingen-mobiel netwerk.
Het kan af en toe zo makkelijk zijn!Thanx, ik wist niet dat die erop zat.Werkt prima.
Of de aan en uit knop indrukken en dan kan je de data-verbinding ook uit zetten.
Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.
Voor de update naar 2.3 gebruikte ik apn-droid.
Nu is die van app veranderd naar widget en werkt ie niet meer.
Alle andere mobiel-internet-killers werken ineens ook niet meer.
Mijn mobiele internet blijft het gewoon doen, ongeacht of ik nu wel of niet een app gebruik om het uit te zetten.
De enige manier is om naar instellingen>draadloos en netwerken>gegevensverbinding te gaan en ehm daar uit te zetten.
Pas dan snapt mijn Desire dat ik even geen dataverbinding wil.
Dat moet toch makkelijker kunnen of ben ik de enige die hier last van heeft?