Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

thtaks

thtaks

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2011
  • 14:11

Ik heb een HTC Desire en sinds een tijdje continu melding dat er geheugenproblemen zijn. Nu gebruikt mijn mail volgens het syteem 25 MB en ik kan niet vinden waar het in zit. Als ik alle mail verwijder blijf ik met 25MB zitten. Wie kan mij helpen.

Theo

Bewerkt (28 augustus 2011 14:11)
Master_B

Master_B

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 196
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2011
  • 14:55

waar zie je dat in het systeem dan? welk mail programma gebruik je? gebruik je al app2sd? heb je iets geinstalleerd zodat je kan zien hoeveel geheugen je gebruikt? welke android versie heb je? zie je nog op je stock rom, of heb je geroot?

Bewerkt (28 augustus 2011 14:55)
Jecomady

Jecomady

• Lid sinds 26 augustus 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2011
  • 13:02

Ik heb een HTC Desire en sinds een tijdje continu melding dat er geheugenproblemen zijn. Nu gebruikt mijn mail volgens het syteem 25 MB en ik kan niet vinden waar het in zit. Als ik alle mail verwijder blijf ik met 25MB zitten. Wie kan mij helpen.

Mijn vrouw heeft precies hetzelfde probleem met haar Desire, hebben ook al alles geprobeerd zoals snelle boost,cache en systeem schoonmaken met Android Assistant.
Mailtjes en berichtjes verwijderen.
Niets van dat alles lijkt te helpen want het symbooltje geheugen vol blijft staan en volgens SD en telefoongeheugen heeft ze nog maar 15 MB geheugen over terwijl ze niet zoveel apps op haar interne geheugen heeft staan daar we de apps waar mogelijk naar de SD kaart zetten.
Heel vreemd want ik heb totaal geen problemen met mijn Desire en ik heb ook constant de update's en sync aanstaan maar ik krijg de melding niet.
Weet iemand iets meer, moeten we toch maar gaan rooten om van dit probleem af te komen?

Groetjes Jean

Bewerkt (29 augustus 2011 13:02)
DutchDisturbed

DutchDisturbed

• Lid sinds 22 juni 2010
  • Berichten 115
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2011
  • 13:52

herstellen naar fabrieksinstellingen ook al geprobeerd neem ik aan? Wil nog wel eens schelen… Verder is rooten een aardige optie, als je wat meer apps verzameld. Betekend volgens mij wel dat je ook een custom rom moet gaan installeren (zie mijn huidige thread). Kan leuk zijn, maar betekend wel dat je je iets meer moet gaan verdiepen in de materie om te kiezen wat je nu precies wilt.

Ik ben daar zelf nu wel mee bezig aangezien ik niet het gevoel heb dat ik zoveel apps heb, maar ook snel tegen die irritante melding op loop. Daarnaast betekend het dat ik geen mail meer ontvang zodra dit het geval is….

Bewerkt (29 augustus 2011 13:52)

Nexus 4, Android 4.2.2

Hollander

Hollander

• Lid sinds 15 december 2010
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2011
  • 15:07

Misschien heb je hier wat aan.
https://market.android.com/details?id=com.a0soft.gphone.acc.free&feature=related_apps

Bewerkt (29 augustus 2011 15:07)
g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2011
  • 19:40

Ik zou voor de easy way gaan……..rooten en de rooted stock gingerbread erop zetten met a2sd+ script.
Helemaal stock dus lekker stabiel en toch genoeg geheugen.

win win situatie zou je zeggen.

Het zijn vaak de caches die het vrije geheugen langzaam verzadigen, het verwijderen van berichten en e-mails is zeker aan te raden maar let wel op dat ze ook echt weg zijn en niet in de map verwijderd zitten anders heb je nog geen geheugen vrij.
Gebruik je whatsapp of andere messenger apps dan geld dit hier ook voor.

Bewerkt (30 augustus 2011 19:40)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.