Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

TGD

TGD

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 15:22

Hallo,

Allereerst sorry als ik mogelijk domme dingen vraag of verkeerd begrijp, ik ben een android newb
Aangezien het kleine interne geheugen van mijn Desire me echt begint te nekken, heb ik besloten hem te rooten.
Nu wil dit echter van geen kant lukken. Ik gebruik unrEVOked 3.21 en waar ik eerder een melding kreeg dat mijn firmware mogelijk te nieuw is, krijg ik nu iedere keer te lezen ‘didn’t get root, this happens sometimes……'
Nu vermoed ik dat het probleem is dat ik eerder de originele gingerbread update vanaf de htc developers site heb geinstalleerd via de downloadable RUU.
Weet iemand of ik mijn Desire nu nog kan rooten en zo ja hoe ? Ik zou geweldig blij zijn als dit gaat lukken.
Tot slot ook nog een vraag, om mij opnieuw zoeken te besparen, maar ik heb ergens gelezen dat je, indien geroot, een bepaalde formattering toe kunt passen waarbij ca. 220 mb van het interne geheugen als user geheugen vrij komt en je de meeste roms, zeker de ASOP roms, makkelijk nog kunt installeren. Is iemand hier bekend mee en waar vind ik informatie over het hoe en wat.
Alvast bedankt voor de mogelijke reacties en grtz….

Paul

Bewerkt (2 september 2011 15:22)
Tofastforyou

Tofastforyou

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 00:03

Hoi Paul ik zit met het zelfde probleem ik had mijn desire geroot met de ouwe vertrouwde froyo na een tijdje mijn desire weer geunroot waar voor je eerst je desire moest downgraden ik draaide op mijn geroote desire de cyanogenmod zeer stabiele rom is dat!!
na de downgrade staat de desire op android 2.1 froyo waarna ik hem toen weer kon updaten na de laatste froyo om vervolgens de gingerbread te kunnen instaleren heb er spijt van .

ik heb ben druk aan zoeken geweest op google maar nog weinig tot niks kunnen vinden had ook unrekoved geeft ook de melding dat mijn telefoon firmware te nieuw is helaas.

groet Tofastforyou

Bewerkt (3 september 2011 00:03)
Tofastforyou

Tofastforyou

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2011
  • 23:03

TGD;213391
Hallo,

Allereerst sorry als ik mogelijk domme dingen vraag of verkeerd begrijp, ik ben een android newb
Aangezien het kleine interne geheugen van mijn Desire me echt begint te nekken, heb ik besloten hem te rooten.
Nu wil dit echter van geen kant lukken. Ik gebruik unrEVOked 3.21 en waar ik eerder een melding kreeg dat mijn firmware mogelijk te nieuw is, krijg ik nu iedere keer te lezen ‘didn’t get root, this happens sometimes……'
Nu vermoed ik dat het probleem is dat ik eerder de originele gingerbread update vanaf de htc developers site heb geinstalleerd via de downloadable RUU.
Weet iemand of ik mijn Desire nu nog kan rooten en zo ja hoe ? Ik zou geweldig blij zijn als dit gaat lukken.
Tot slot ook nog een vraag, om mij opnieuw zoeken te besparen, maar ik heb ergens gelezen dat je, indien geroot, een bepaalde formattering toe kunt passen waarbij ca. 220 mb van het interne geheugen als user geheugen vrij komt en je de meeste roms, zeker de ASOP roms, makkelijk nog kunt installeren. Is iemand hier bekend mee en waar vind ik informatie over het hoe en wat.
Alvast bedankt voor de mogelijke reacties en grtz….

Paul

Hey ik heb inmiddels mijn desire geroot je kunt mijn comments op deze site vinden
met alle info die je nodig hebt ik ben aan het experimenteren geweest op een 2e hands desire gekocht op marktplaats.

En het is me gelukt

Lukt jou ook suc6

Bewerkt (8 oktober 2011 23:03)
Androidman

Androidman

• Lid sinds 08 oktober 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 12:16

Tofastforyou;224966
Hey ik heb inmiddels mijn desire geroot je kunt mijn comments op deze site vinden
met alle info die je nodig hebt ik ben aan het experimenteren geweest op een 2e hands desire gekocht op marktplaats.

En het is me gelukt

Lukt jou ook suc6

Heb hetzelfde probleem. Waar kan ik je comments dan vinden?

Bewerkt (9 oktober 2011 12:16)
Tofastforyou

Tofastforyou

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2011
  • 20:57

ROM voor Gingerbread op HTC Desire met veel intern geheugen.hoi paul hier kun je heel wat info vinden ook mijn comments

Bewerkt (12 oktober 2011 20:57)
michaeldepotter

michaeldepotter

• Lid sinds 17 augustus 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2011
  • 21:10

Ik heb het via deze tutorials gedaan:
How To Gain S-Off, Flash a Custom Recovery, and Root Your Android Phone Using the Revolutionary Method | TheUnlockr
How To Load Custom ROM on Your Android Device (After Using the Revolutionary Method) | TheUnlockr

Bewerkt (12 oktober 2011 21:10)
Androidman

Androidman

• Lid sinds 08 oktober 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2011
  • 11:16

Uiteindelijk is het mij ook gelukt.

Bewerkt (14 oktober 2011 11:16)
TGD

TGD

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2011
  • 17:20

Allereerst thanks voor je reactie nog en ik kan je mededelen dat het gelukt is…wel heb ik voornamelijk de links van michaeldepotter hier beneden gebruikt, die leidden wat makkelijk tot uitgebreidere uitleg…Ik ben iig erg blij en kan qua geheugen nu zeer goed vooruit.
Ik draai wel de redux rom, aangezien ik begreep dat de Oxygen rom standaard geen native A2SD ondersteuning heeft zodat automatisch de ext partitie op mijn sd kaart gebruikt wordt (ik al iets minder noob nu :-D )…
Iig nogmaals tnx voor de efforts hier…! (y)

Bewerkt (27 oktober 2011 17:20)
TGD

TGD

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2011
  • 17:25

Deze links waren heel erg bruikbaar en wat ik niet meer zag zitten is nu zonder echte problemen gelukt! Tnx Michael. Ik heb nu de oxygen partitietabel in gebruik, mijn dalvik cache naar sd verplaatst, de Redux rom met native A2SD draaien en een 1 GB ext3 partitie aangemaakt voor A2SD…Ik ben helemaal in mijn nopjes ermee…
Is er overigens momenteel ook een goeie,kleine,stabiele en snelle oxygen rom die wel native A2SD ondersteuning voor ext partities heeft (het systeem symlinked die partitie dan als intern geheugen)…?
Iig nogmaals tnx for making the seemingly unpossible easy as pie

Bewerkt (27 oktober 2011 17:25)
Raymond93

Raymond93

• Lid sinds 30 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2011
  • 17:50

Het programmatje zegt bij mij de hele tijd: Waiting for device…
En ik wacht al n paar minuten, dus wat doe ik niet goed?:eek:

Bewerkt (31 oktober 2011 17:50)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren