Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je kan in principe nooit de app van de telefoon verwijderen, dus druk gewoon op verwijderen, dit slaat op de laatste update. Dan gaat hij terug naar de oude versie, en zal daarna waarschijnlijk weer updaten naar de nieuwe (3.1.5.)
Ik heb zojuist gedaan wat je zei, Sander, maar nu is de app dus wel verdwenen van mijn telefoon… En nu?????????
Staat hij ook niet meer onder al je applicaties bij het pijltje linksonderin? Je kan de Market app niet van een telefoon verwijderen, dus hij moet nog ergens staan. Je toestel is niet geroot en voorzien van de standaard HTC software?
Hoi Sander,
Ik heb voor de zekerheid mijn toestel uit- en aangezet en heb uiteindelijk de app Market weer gevonden. Je had dus toch helemaal gelijk! Ben superblij, dank je!
Ik heb sinds een paar maanden een HTC desire. Het smartphone gebeuren was helemaal nieuw voor me, maar bevalt me inmiddels prima! Alleen heb ik nu een probleem, wat ik niet opgelost krijg. Als ik op de app Market toets, dan verschijnt er in een fractie van een seconde het volgende bericht: de applicatie Market is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. Het gaat zo snel dat je bijna geen kans krijgt om de melding te lezen.
Ik heb bij applicaties beheren al de cache verwijderd en de gegevens gewist. Updates verwijderen is geen optie, wel gewoon “verwijderen”, maar dan ben ik de app waarschijnlijk helemaal kwijt. Er staat bij dat ik versie 3.1.5 heb.
Ik hoop dat er een andere optie is om dit op te lossen dan de fabriekinstellingen terug te zetten, want ik zie als een blok op tegen het helemaal opnieuw instellen en inrichten van mijn telefoon…:eek: