Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

RolfG

RolfG

• Lid sinds 22 december 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 21:16

Hallo,

na een hoop gedoe heb ik eindelijk Cool3D Ace S v6 Bravo op mijn Desire staan. Alles lijkt te werken, echter lijkt het net alsof er geen simkaart in de telefoon zit. Na opstarten krijg ik geen melding dat ik mijn code in moet tikken. Hij gaat meteen richting het normale beeld.

Iemand een idee?

Groeten,
Rolf

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 december 2011
  • 22:36

Cool Ace S rom? Die heb ik ook een keer gehad. Volgens mij moet je zelf instellen dat je beveiliging wilt op je SIM doormiddel van PIN.
Heb je überhaupt al geprobeerd om vanaf een vaste lijn of telefoon van vriend/vriendin jezelf te bellen?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

RolfG

RolfG

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 22:47

Ja bellen lukt niet. Krijg meteen voicemail. Ik kan alleen PIN instellen voor het ontgrendelen van het scherm. Niet voor mijn SIM. Waar zou ik dat ergens kunnen vinden?
Heb zojuist even gezocht en kwam tegen dat het kan liggen aan een oude versie van mijn SIMkaart. USIM4 of USIM5 (zegt mij verder niets) zou te oud kunnen zijn voor de nieuwe ROM. Iemand hier ervaring mee?

RolfG

RolfG

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 29 december 2011
  • 10:29

Ik heb ondertussen een andere SIM kaart geprobeerd en die werkt ook niet (oude KPN sim van mijn werkmobiel). Beide SIM kaarten werken wel in mijn werkmobiel (Nokia C5-00).

Ik ga vanmiddag naar de HI winkel om te vragen of ze dit vaker hebben meegemaakt.

hurby

hurby

• Lid sinds 18 juli 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 30 december 2011
  • 12:09

ik wil dezelfde rom erop gooien maar na opstarten geeft hij wel een gekleurd scherm met de unlock slider, daarna een wit scherm en zecht dat het geheugen vol is ???? met ext4 en ext4 op de sd

RolfG

RolfG

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 december 2011
  • 14:52

Na een tijdje zoeken ben ik er nu achter dan mijn telefoon ook het IMEI nummer niet meer geeft. Hoe kan dit gebeuren? Hoe kan ik het oplossen?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.