Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

battleown

battleown

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 december 2011
  • 19:15

Hallo,

Ik heb mijn mobiel in bad laten (HTC Desire) vallen waardoor er nu een aantal knoppen niet meer werken.
De Volume Knop (Omhoog en naar Beneden) Homeknop en Menuknop!

Ik wilde hem nu al een hardware reset geven. Powerknop en Volumeknop samen ging wel, ik kwam naar het menu.
Maar voor de hardware reset zelf moet je met je menuknop naar beneden, constant als ik op m'n volumeknop druk zie ik wel dat m'n mobiel weet dat ik ergens op druk maar hij gaat niet naar beneden?

Help me alsjeblieft hoe ik het in orde kan maken :S!

Groet, Arjan

Bewerkt (24 april 2013 13:58)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 31 december 2011
  • 20:44

Bedoel je geen hard reset?Als het gekomen is van het water dan gaat een reset niet helpen denk ik.Je kan misschien het een en ander uit elkaar halen, die zwarte rand die doorloopt naar de bovenkant.Misschien dat je het dan kan afdrogen of kan fohnen. Soms lees je ook over een bakje met rijst.

Je telefoon gaat nog gewoon aan toch?
Zonder ook maar 1 knop aan te raken kan ik gewoon een reset uitvoeren hoor.
Scroll naar instellingen, sd en telefoongeheugen daar staat fabrieksinstellingen terugzetten.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6275
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 31 december 2011
  • 22:12

Naar juiste forum (HTC Desire) verplaatst

battleown

battleown

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2012
  • 02:54

Rsdf430;253570
Bedoel je geen hard reset?Als het gekomen is van het water dan gaat een reset niet helpen denk ik.Je kan misschien het een en ander uit elkaar halen, die zwarte rand die doorloopt naar de bovenkant.Misschien dat je het dan kan afdrogen of kan fohnen. Soms lees je ook over een bakje met rijst.

Je telefoon gaat nog gewoon aan toch?
Zonder ook maar 1 knop aan te raken kan ik gewoon een reset uitvoeren hoor.
Scroll naar instellingen, sd en telefoongeheugen daar staat fabrieksinstellingen terugzetten.

Hee, ja hij staat weer aan. Inderdaad heb ik dat ook al geprobeerd, hielp helaas niets.
Nog geen verbetering, ook al volledig laten drogen etc :S? Denk dat die gewoon overleden is dan he?

Mo.

Mo.

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2012
  • 21:42

Mijn telefoon was ook wezen zwemmen, vorige winter. Trilde een half uur lang, ik was zo stom om hem aan te laten. Je hebt eigenlijk meteen moeten handelen door de telefoon uit te zetten, accu eruit, simkaart eruit en laten drogen. Het liefst de hele nacht. Niet direct opde kachel o.i.d. dat is gevaarlijk voor de accu.

Mijn telefoon deed het na 4 uur drogen weer prima. Alleen de volumeknoppen zijn een beetje aangetast.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren