Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

carissa

carissa

• Lid sinds 01 februari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 19:27

Hoi!

Ik ben de hele dag bezig geweest met mijn htc desire waar ik al tijden te weinig geheugen op heb. Ik heb hem geroot met unrevoked (is gelukt), ik heb hem S-off gekregen via revolutionary en ik heb geprobeerd een partitie aan te maken op mijn sd kaart via het recovery scherm en dat lijkt te lukken (hij geeft aan dat het succesvol is), maar vervolgens was ik alle gegevens kwijt op mijn sd kaart en ben ik van 4,7 Mb intern geheugen naar 100 kb intern geheugen gegaan. (En ik was zo dom om geen back-up te maken van mijn sd kaart) Ik begrijp ook niet dat er ipv 4 Gb nu nog maar 2,7 Gb op mijn sd kaartje staat.

Er staat: Totaal 2,7 Gb en beschikbaar 2,7 Gb.

Wat doe ik fout/heb ik fout gedaan?? Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn telefoon meer geheugen te geven? En is er nog een manier om de gegevens van mijn sd kaartje terug te krijgen???

Groetjes,
Carissa

Bewerkt (24 april 2013 14:10)
carissa

carissa

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 19:57

Oh ja: en alle apps zijn verwijderd van mijn telefoon…

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 21:06

carissa;265632
…en ik heb geprobeerd een partitie aan te maken op mijn sd kaart via het recovery scherm en dat lijkt te lukken (hij geeft aan dat het succesvol is)

Ik begrijp ook niet dat er ipv 4 Gb nu nog maar 2,7 Gb op mijn sd kaartje staat.

Er staat: Totaal 2,7 Gb en beschikbaar 2,7 Gb.

En is er nog een manier om de gegevens van mijn sd kaartje terug te krijgen???

Partitie aanmaken is SD kaart formatteren, leeg maken dus…

Je hebt waarschijnlijk een fat32 en een ext partitie aangemaakt, de plaats die weg is is er nog, maar wordt nu anders gebruikt.

Er is geen manier meer om de gegevens terug te krijgen.

Je hebt niets fout gedaan, je moet nu verdergaan en er een ROM op zetten. De gegevens die je kwijt bent is een spijtige zaak, her herinnert je er volgende keer aan een backup te nemen…

carissa

carissa

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 21:55

Hmmm…. Lekker dan… Alle foto's van mijn dochtertje kwijt…

Welke ROM moet ik hebben dan?? Er zijn er zoveel en ik ben ondertussen een beetje de weg kwijt. Ik heb echt meer geheugen nodig, want ik kan nu niet eens meer sms-en of wat dan ook doen. Nu nog 88 kb over… :s

Wat is de volgende stap? Help!

optiloc

optiloc

• Lid sinds 19 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 22:33

Zoek een rom met dat2SD erin.
Ikzelf gebruik starburst froyo 2.2 costum rom en heb nu 2gb vrij intern geheugen.

Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 22:33

Je moet nu een custom rom flashen die die ext partitie ondersteunt(dat zijn eigenlijk alle roms)Welke je wil moet je zelf ff kijken op xda.Je apps staan waarschijnlijk nog wel op je telefoon maar niet meer op je sd kaart waardoor ze niet meer in de appdrawer staan.Je kan de apk's nog backuppen met titanium backup zodat je alle apps kan terugzetten nadat je de rom hebt geflashed.Succes, en roep maar als je er niet uit komt en hulp nodig hebt

niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 23:46

Spijtig voor je dat je de gegevens kwijt bent maar volgens mij is toch algemeen bekent zogauw je partioneerd
dat de gegevens verloren gaan. Klooien met een foon, betekent wel dat je je goed moet inlezen en dat het anders
fout kan gaan in jou geval. Over de apps hoef je je geen zorgen te maken, die worden wel weer uit de market gehaald.

Hoe heb je de partitie aangemaakt?
Swap size: =
ext2 size: =
fat32 size: =

Bewerkt (24 april 2013 14:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.