Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

musicfreak

musicfreak

• Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2012
  • 19:12

rik11;270059
Ik kan je de ICS rom van Sandvold erg aanraden.

Klinkt goed, echter als ik het volgende lees:

Maps crashes constantly!
This is a known issue that's being looked into. Try to uninstall it and then install Maps via the Market. If this fixes the problem, let us know!

dan denk ik dat ik toch eerst maar een andere ROM ga gebruiken, ben me aan het inlezen welke ik het interessantst vind, en welke ook een beetje compact is. Heb toch al niet zoveel geheugen met mijn Desire…

Update: ik ben ondertussen met een andere ROM aan de slag gegaan, heb alleen nog niet zoveel geheugen beschikbaar als ik zou willen. Zie http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/28717-interne-geheugen-wordt-niet-vergroot-na-custom-rom-4.html#post270308.

Bewerkt (24 april 2013 14:15)
rik11

rik11

• Lid sinds 07 december 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2012
  • 14:49

Sommige van de bugs komen slechts bij enkele mensen voor. Als je voor versie 0.3.9 kiest heb je geen problemen(behalve video opnemen langer dan 1 minuut zorgt voor een reboot).
Inmiddels versie 0.4.0RC5 op mn teleofon welke ook prima werkt. Maps werkt bij mij gewoon prima. Bij de camera hebben ze nu alleen dat je geen voorbeeld ziet, foto's maken zelf gaat wel prima.
Sinds vandaag is versie 0.4.1 uit die weer een heel aantal bugs eruit gehaald heeft.(ze zijn in ieder geval heel druk bezig om alles perfect te maken). Tijdens het flashen kan je middels een touch-menu kiezen tussen verschillende launchers, apps2sd scripten etc.(heb alles stock behalve APEX Launcher).
Zorg gewoon voor een backup van een versie die 100% probleemloos draait en je kan altijd terug wanneer je wil. Ik vind deze beta stabiel genoeg voor every-day-use.

Bewerkt (24 april 2013 14:16)
musicfreak

musicfreak

• Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2012
  • 20:27

Dat klinkt niet verkeerd, maar ik houd het nog maart even bij Cyanogenmod 7. Al is het alleen maar omdat het zo'n gedoe was om het werkend te krijgen… ;-) Als Cyanogenmod 9 met ICS me te lang duurt dan stap ik misschien alsnog over.

Bewerkt (24 april 2013 14:16)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.