Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik verkies een rom die zo veel mogelijk met de stock rom aanleunt.
ik ga 100% voor de CyanogenMod 9 ICSbekijk deze rom of hij compatible is met je smartphone .
grtz Barre
is die cyanogenmod 9 er wel voor de desire…. d8 van niet toch. ik zit nu op cyanogenmod 7.1 en bevalt prima. vooral accu gebruik is heel goed volgens mij.
zwager heeft trouwens miui en die ziet er ook heel leuk uit.
volgens mij is cyanogenmod 9 er wel voor desire, maar is nog niet stabiel heb ik begrepen van de site..
gebruik sinds gisteren ook 7.1 en bevalt tot nog toe prima !
Bedankt voor jullie reacties! CM7.1 stond er al op, alleen die draait heel traag en laggy. Maar CM9 of MIUI … hmmm.. dilemma's, dilemma's ..
het leven zit vol met beslissingen
Ik zweer bij MIUI.
MIUI is CM gebaseerd, dus snelheid en stabiliteit die je van CM mag verwachten. En daar een laagje pure eye-candy over, je kan themen zoals je wil…
Als je echt bezigheid wil met een ROM, ga dan zeker eens voor miui (bijvoorbeeld die in mijn signature).
Ik ga het morgen is allemaal uitproberen! Ik ben benieuwd :-) Bedankt iig voor jullie reacties.
Ik vind de ICS rom van Sandvold heel prettig.
Ik zou momenteel echter nog 0.3.9 of 0.3.10 gebruiken. De versies erna hebben nog wat last van kinderziektes.
Ga na het installeren naar de ‘terminal’ en typ daar:
su
a2sd install
y
y
Of als je een class 6 sd-kaart hebt:
su
a2sd xdata
etc..
Beste mensen!
Mijn huidige telefoon wordt gerepareerd, en heb daarom de desire van een vriend geleend. Ik mag er alles mee doen, dus ik wil wat verschillende custom roms uitproberen! Waar hebben jullie de beste ervaringen mee? Met name stabiliteit en snelheid.
Alvast bedankt,
Lennard B.