Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Stiffmeister

Stiffmeister

• Lid sinds 18 maart 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2012
  • 21:06

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn android toestel. Het gaat hier om de normale HTC Desire.

Sinds ongeveer 3 weken valt mijn HTC Desire spontaan uit. Dit gebeurt alleen als ik er wat mee aan het doen ben. (Twitter of facebook bekijken)
Hij geeft aan dat de batterij opeens leeg is; ik krijg een berichtje dat de batterij op 1% is en daarna valt die gelijk uit en wil die niet meer aan tot die weer volledig opgeladen is. Het rare hieraan is, is dat als die uitvalt hij een volledige batterij van 100% heeft en ik hem dan een hele poos aan de lader heb gehad.

Wat ook raar is, is dat als hij uitgevallen is en ik hem meteen weer oplaad, hij binnen een kwartiertje al weer een batterij van 100% heeft. Maar daarna valt die dus net zo snel weer uit, als ik er wat mee doe. Dit probleem blijft zich zo herhalen.

Mijn vraag is nu:
Heeft iemand dit probleem ook gehad en is daar een oplossing voor die ik zelf kan toepassen? Moet ik een nieuwe batterij kopen? Of moet ik hiermee toch naar de winkel gaan van mijn provider?

Ik heb zelf al geprobeerd het een en ander te doen: Fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld, Android versie ge-update en alle apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet,

Kevin.

Bewerkt (24 april 2013 14:25)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 19 maart 2012
  • 08:59

De titel van je bericht beschrijft niet goed je probleem waardoor je minder mensen trekt en zo minder kans hebt op goede hulp. Je kunt je titel aanpassen door je eerste bericht te ‘bewerken’ en dan klikken op ‘meer opties’

Bewerkt (24 april 2013 14:25)
Stiffmeister

Stiffmeister

• Lid sinds 18 maart 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2012
  • 23:45

Heeft idd erg goed geholpen! Lol.. ondertussen maar naar T-Mobile gebracht want van wachten op antwoord duurt me te lang. Alleen die *KNIP* bij T-Mobile stuurden em na 1 week al weer naar me op. Dacht dat die gemaakt was, blijkt hij nog uit te vallen.. dus morgen maar weer terug.

Bewerkt (24 april 2013 14:28)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2012
  • 14:00

Je kan ook je battery stats wissen en opnieuw calibreren… Maar dat zijn vijgen na pasen blijkbaar…

Bewerkt (24 april 2013 14:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.