Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

royscheper

royscheper

• Lid sinds 12 maart 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2010
  • 16:59

Ik heb sinds vandaag een G1 developer versie thuis (voor zover het uitmaakt), op het moment dat ik deze aanzet via de power button krijg ik het volgende te zien in een rode, groene, blauwe en witte achtergrond..

DREA100 PVT 32B
HBOOT-0.95.0000
CPLD-4
RADIO-1.22.12.29

Sep 2 2008

Serial0

Op het moment dat ik de telefoon start dmv de home butten en power butten krijg ik een witte driehoek met een uitroepteken..vanuit daar alt + L krijg ik de volgende melding:

Android system recovery utility
E: can't open /cache/recovery/command

Vanuit hier kan de telefoon herstarten, apply sdcard:update.zip of wipe data/factory reset..

Ik heb een paar verschillende update.zip op de sd kaart gezet, dan gaat de telefoon de update verifieren, maar geeft hij een foutmelding op "faillure line 1: assert file_contains(“SYSTEM:build.prop, en nog een hele lap tekst.. Ook geeft hij bij een andere update.zip een line 2 foutmelding..

Kan het zijn dat ik een verkeerde update.zip gebruik?

Wat ik dus wil is gewoon zorgen dat de telefoon weer werkt, maar weet eerlijk gezegd niet wat ik hier aan kan veranderen.. Is de telefoon helemaal overleden, of zijn er nog mogelijkheden?

Via Unroot - android-roms - How To: Remove Root / Stock G1. - Project Hosting on Google Code heb ik het onderstaande geprobeerd±

1 Download the DREAimg.nbh: http://android-roms.googlecode.com/files/DREAimg-RC29.zip
2 Place “DREAimg.nbh” on the root of your SD card.
3 Turn your phone off.
4 Start up in bootloader mode by holding Camera + Power.
5 Hit power button to start the update.
6 Once the install completes hit action(trackball down) and your phone will reboot.

Hij gaat wel installeren, maar na de reboot geeft hij weer het gekleurde scherm..

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
royscheper

royscheper

• Lid sinds 12 maart 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2010
  • 21:37

Een klein beetje vooruitgang..

via deze site POSSIBLE SCREEN OF DEATH - HTC Forums kwam ik hier: https://android.clients.google.com/updates/partner/signed-kila-ota-148830.de6a94ca.zip

Deze pagina bestaat niet meer, ergens anders de zip gedownload, hernoemd naar update.zip, op sd card gezet, opgestart met home en power button, -> ALT + L -> ALT + S.. Voor mij de eerste keer dat hij niet aan geeft verification failed, of andere foutmeldingen, maar dat hij daadwerkelijk gaat installeren…

Installing from sdcard…
Finding update package…
Openen update package…
verifying update package.. takes a minute
installing update…
formatting boot
extracting radio image
formatting system
copying files

Hierna een handmatige reboot met home en back, dan geeft ie een soort van chip aan met een pijl, dan een autoreboot, laat hij een doosje zien met een pijl naar een telefoon toe, weer een reboot en dan weer het gekleurde scherm.

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
Rode_Ridder

Rode_Ridder

• Lid sinds 14 maart 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2010
  • 19:35

wou het ook hebben.
zodat ik sneller applicaties kan maken…..
XD

Bewerkt (22 april 2013 12:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren