Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Phyrexian

Phyrexian

• Lid sinds 02 juni 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2010
  • 21:48

Nou, ik ken er om me heen genoeg met bijv. een iPhone, die komen dan naar je toe en zeggen: kijk eens wat ik allemaal heb. en dan komen ze met de meest zinloze dingen, leipe spelletjes waarvan ik me niet kan indenken dat ze die ook echt veel gebruiken.

Ik gebruik hem inderdaad meerendeels zakelijk. Zit er nu een beetje mee te spelen, echt een handig ding, maar geen onnodige zaken zoals een konijn die gaat bewegen als je je telefoon heen en weer schud (das 1 van die kansloze apps op een iPhone die een maat van me heeft).

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
obnoxious67

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2010
  • 22:05

justkuu;23587
Hij zegt dat die NIET een telefoon wilt met zoveel apps die …………

Dat snap ik/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> ik bedoel er mee te zeggen dat je op elke telefoon apps kan zetten,maar dat dat niet persé hoeft.

Phyrexian;23593
Nou, ik ken er om me heen genoeg met bijv. een iPhone, die komen dan naar je toe en zeggen: kijk eens wat ik allemaal heb. en dan komen ze met de meest zinloze dingen, leipe spelletjes waarvan ik me niet kan indenken dat ze die ook echt veel gebruiken.

Ik gebruik hem inderdaad meerendeels zakelijk. Zit er nu een beetje mee te spelen, echt een handig ding, maar geen onnodige zaken zoals een konijn die gaat bewegen als je je telefoon heen en weer schud (das 1 van die kansloze apps op een iPhone die een maat van me heeft).

Haha oké dan denken we daar iig hetzelfde over,ik heb ook alleen apps om te gebruiken,alles wat ik bijna niet gebruik of nutteloos is, gaat er gelijk weer vanaf.
Ik denk dat je nu een ander forum gaat zoeken ? dan wens ik je veel plezier met je nieuwe Nokia en misschien tot ziens,je komt blijkbaar uit de buurt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (22 april 2013 12:25)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren